onsdag 9 november 2011

Present från Blogkeen och Maybelline



Igår när jag kom hem så låg det en liten present från Blogkeen och Maybelline och väntade på mig. Fick en Maybelline Great Lash mascara och en ask med minttabletter. 

Ni har väl inte missat att Blogkeen finns som gratis app till iPhone också så ni kan följa era favoritbloggar oavsett var ni befinner er?

Yesterday when I got home I found a gift from Blogkeen and Maybelline. I had got a Maybelline Great Lash mascara and a box of breath mints. 

Blogkeen has a free iPhone app too so you can follow your favorite blogs no matter where you are.

Glöm inte följa mig på Blogkeen/ Don't forget to follow me on Blogkeen:
Kashayas blogg 

18 kommentarer:

  1. Chaitjej.blogg.se9 november 2012 14:56

    sv: fortfarande lite ont, men det är nog borta tills imorn!

    SvaraRadera
  2. - kul att få present! kram!

    SvaraRadera
  3. Ja det är ju en träning det men, skulle behöva cykla oftare än vad jag gör :P
    Okej tråkigt när det blir så, jag är också rädd för att min ska bli stulen eller förstörd så jag låser in min i förrådet i källaren, då jag inte har något cykelförråd.

    SvaraRadera
  4. www.alittlebitmoreee.blogg.se9 november 2012 15:15

    Presenter är alltid kul=)

    SvaraRadera
  5. Hannaloviisasol9 november 2012 15:15

    sv: samma här ;) http://hannalovisasol.se

    SvaraRadera
  6. Tack så jättemycket :)

    SvaraRadera
  7. Elvira Elifoto.blogg.se9 november 2012 15:15

    sv; Det vet jag tyvärr inte, mamma köpte dom så jag vet inte :)

    SvaraRadera
  8. Kul med paket ;)

    Http://carolineannamarie.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Hoppas att jag får mitt paket i morgon :D hehe

    SvaraRadera
  10. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:15

    Kul med paket! :)

    Praktiken gick helt okej idag men jag är heeelt slut nu i både kropp och huvud :p

    SvaraRadera
  11. Aldrig testat Blogkeen faktiskt!

    SvaraRadera
  12. Åh, kul med en liten present. Eller, den var inte ens speciellt liten :) Älskar den mascaran.

    SvaraRadera
  13. Har faktiskt inte testat den mascaran tidigare tror jag.

    SvaraRadera
  14. nej paket är verkligen aldrig fel.=)

    SvaraRadera
  15. Ja, eller hur, och ändå är filmen gjort 1996, då hade man ju inte samma uppfattning av ätstörningar som idag.
    Då menar jag alltså inte heller att vi idag förstår ätstörningar som vi bör.
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails