onsdag 16 november 2011

Precis hemkommen


Har precis kommit hem från ett event som ni får höra med om imorgon. Kan iallafall tala om att min Rut mfl. Pom Pom mössa som jag fick från Manky.se tidigare i höst kom väl till pass ikväll  när vi köade för att komma in och på hemvägen..


I just got home from an event that I will tell you more about tomorrow. I can at least tell you that my Rut mfl Pom Pom hat that I got from Manky.se was a little bit of a lifesaver when we stood in line to get in to the event and on our way home...

14 kommentarer:

  1. do it! Jag hade torrjäst, håller lite längre när man inte har en "bakperiod" haha... :P jag bad min karl o köpa sirap o grädde idag för att göra knäck, men han ville spela datorspel istället.... hahahaha. jag fick göra chokladbollar istället. :P

    lussebullarna blev huuur bra som helst! Det trodde jag inte, de brukar bli för små.. :P

    SvaraRadera
  2. Aah har du varit på Vintage-eventet? Avundsjuk! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja det hoppas jag med, skall bli intressant och se hur knäet reagerar nu idag när jag skall jogga :)

    SvaraRadera
  4. sv: haha, min går upp just på helgerna för då hinner jag sitta mer vid bloggen:)

    SvaraRadera
  5. Det har blivit ruskigt kallt väldigt fort nu tycker jag!

    SvaraRadera
  6. JKan tänka mig att den kom väl till pass! det är riktigt kallt nu!

    SvaraRadera
  7. http://typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:20

    ja precis har du oxå fått en biobiljett? :)

    SvaraRadera
  8. Är väldigt sugen på en sån mössa faktiskt :)

    SvaraRadera
  9. sv; Härligt, kika in ikväll och se om du vann!

    SvaraRadera
  10. Cant wait to hear about the event :)

    Have a lovely Thursday hun xx

    SvaraRadera
  11. Alltid kul med bio! :) Jo, sant, man får försöka göra så bra det går när man bor trångt.
    Åh, den mössan har jag sett på massa folk, nu vet jag var den kommer ifrån! :)

    SvaraRadera
  12. http://perfektion.blogg.se9 november 2012 15:21

    tack, jag ska kolla på inlägget när jag är hemma och har lite mer tid :)

    kusinen var överlycklig.. och jag superstolt :) fin mössa på fin tjej!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails