tisdag 15 november 2011

OPI Gone Gonzo!


Three coats of OPI's Gone Gonzo!

OPI:s Gone Gonzo! Kommer från deras Muppet collection och är ett glitter lack som innehåller små blå glitter och större silver glitter. Det krävs tre lager av det här glitterlacket om du vill ha ett någorlunda täckade resultat. Lacket sitter jättebra i kombination med över- och underlack. Som alltid när de gäller OPI:s glitterlack så är det riktigt besvärligt att få bort när du tröttnat på det.


OPI's Gone Gonzo! is from the Muppet collection and is a blue and silvery glitter nail polish. It contains small light blue glitters and big silver glitter flakes. You need to paint on at least three coats of this to get good coverage on the nail. The polish stays on for a long time but like OPI's other glitter polishes it's also very hard to get off when you want to change nail color.

20 kommentarer:

  1. Nu har jag länkat dig på min blogg! Tack för att du röstade på mig!! :D
    kram bella :*

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack :) Blev riktigt nöjd med klänningen!

    Snyggt nagellack!

    SvaraRadera
  3. Ska jag vara ärlig så gav det där mötet inte ett smack. Hon sa ju knappt ens hej. Jag fick bara en hög med papper jag skulle fylla i och sedan sa vi hej då:S haha, vet inte om jag ska skratta eller gråta;)

    SvaraRadera
  4. Snygg färg men lite för mycket glitter för min smak ;P

    SvaraRadera
  5. typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:13

    gör även sånna i örhängen :D
    men har tyvärr sålt dem och glömde ta bild :<

    SvaraRadera
  6. Svar: Det är nog gaaanska nytt inom träning i alla fall men väldigt många storbloggare (träningsbloggar) använder sig av dessa :D Ska bli superkul att testa!

    SvaraRadera
  7. härligt och höra! :D

    SvaraRadera
  8. Ja :D
    Okej va skönt att höra ! :D
    Vad har du för dig då ? :)

    SvaraRadera
  9. Grymt fint nagellack! :D

    SvaraRadera
  10. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:14

    Fint med glittriga naglar :)

    Ja, den var rolig den filmen, ganska ny tror den visades på bio för inte så länge sen :)

    SvaraRadera
  11. Michaela Johanzon9 november 2012 15:14

    Åh, det är såååå snyggt!

    SvaraRadera
  12. Det där var kanske inte riktigt min färg, men det var häftigt!!

    SvaraRadera
  13. Det nagellacket var ju grymt snyggt :D

    SvaraRadera
  14. Man kan ju ha något enkelt men det är ju roligt att ha något fint också :)

    SvaraRadera
  15. www.miasmakeup.se9 november 2012 15:15

    Tack :)

    SvaraRadera
  16. Lite för mycket glitter för min smak med.

    SvaraRadera
  17. Nej inte riktigt min färg heller...

    SvaraRadera
  18. grymt fint nagelack =D!

    Hej!

    Nu startar jag en ny tävling på bloggen!
    Den här gången handlar det om en fototävling!
    Vill du ha mer fakta? Gå in och kolla i tävlings inlägget!
    Vinnaren får välja ett valfritt pris!
    Det bästa är att det inte bara är vinnaren som får pris.
    Det får även den som kommer tvåa, trea och fyra!
    http://gabbesketch.blogg.se/2011/november/utkast-nov-14-2011-2.html#comment

    Följ min blogg på facebook så får ni reda på alla tävlingar och vinnare m.m!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails