måndag 7 november 2011

OPI and Nicki Minaj


 O.P.I Super Bass Shatter
 O.P.I Save Me
 O.P.I Pink Friday
 O.P.I Metallic 4 Life
 O.P.I Fly
O.P.I Did it on 'em

Klickbara bilder/ You can click on the pictures for larger versions

OPI släpper i mitten av januari en kollektion nagellack i samarbete med Nicki Minaj. Kollektionen består av fem creme- och glitterlack och ett shutterlack och lacken kommer att kosta 150 kr/st. Jag blev riktigt sugen på cremelacken Pink Friday, Fly och Did it on 'em. Var det något av lacken som ni föll för?


OPI and Nicki Minaj has made collaborated and made a nail polish collection containing of five creme- and glitter polishes and one shatter polish. I really like to try the creme polishes Pink Friday, Fly and Did it on 'em. Did you like any of the polishes? The collection will be available in stores around Sweden from the middle of January 2012.

17 kommentarer:

  1. Bass Shatter och Fly skulle jag kunna tänka mig!

    SvaraRadera
  2. Det var lite väntat, jag är väl inte målgruppen precis, men det är synd att den inte är bättre gjord (enligt mig, 24 år :P).

    SvaraRadera
  3. love these colors!

    SvaraRadera
  4. i want "metallic for life"

    SvaraRadera
  5. god morgon! vad händer idag? :)

    SvaraRadera
  6. I want to try Save Me and Fly! <3

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  7. Åh den turkosa ser så härlig ut! =)

    P.S. Tävla gärna hos mig om bland annat ett presentkort på glass + kryssning
    http://iseedee.blogg.se/2011/november/tavla-hos-mig.html#comment

    SvaraRadera
  8. Ja, det är verkligen dåligt, samma sak med alternativ medicinsk hjälp, t.ex yoga vill inte de flesta läkare prata om, trots att det hjälper många med såväl psykiska problem som ledvärk...
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  9. Sista färgen är urläcker!!

    SvaraRadera
  10. SV: Hehe, needu.. du får leta upp den helt enkelt!

    SvaraRadera
  11. Du kan ju inte börja jobba, du måste sköta din blogg och ta hand om alla nyheter!!!

    SvaraRadera
  12. Visst är den? Tycker också den är läcker!

    SvaraRadera
  13. Haha ja det är ju sant. Jag får tänka på det.=)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails