söndag 6 november 2011

Kungsörnen Chocolate Dream



Vi blev bortbjudna på middag ikväll så vi passade på att göra Kungsörnens Chocolate Dream cupcakes att ta med oss. Vi har redan testat jordgubbs cupcakes:en och de kan ni läsa om här.

I paketet idag så saknades en cupcakeform men det gjorde inget den här gången men kanske lite tråkigt om man räknat med att de ska bli så många som det står på förpackningen. Den här gången bytte vi ut smöret i frostingen till Philadelphia ost och det blev mycket godare enligt oss.

Vill du också testa produker och berätta om det i sociala media? Bli då medlem hos Spot and Tell.


We got invited to dinner at my husbands brothers house tonight so we decided to bring some cupcakes that we had made from cupcake mix from Kungsörnen.

29 kommentarer:

  1. åh de ser riktigt goda ut!!

    SvaraRadera
  2. Hur sugen blev jag nu på en skala mellan 1-2 TIO!!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror den fungerade bra :) Den var inte riktigt kall och den smälte rätt fort så vi kanske gjorde något fel :P

    SvaraRadera
  4. Vad gott det ser ut!

    SvaraRadera
  5. Dom ser verkligen smarriga ut!

    SvaraRadera
  6. det där såg inte fel ut =D

    SvaraRadera
  7. Det är underbart ! :D Jag är beroende av Zumban nu :)

    SvaraRadera
  8. Vilken smart idé att byta ut till Philadelphia istället, låter smarrigt!

    SvaraRadera
  9. Är det så lätt att göra dem som det ser ut? :P

    SvaraRadera
  10. Vad fina de blir, har du egen sprits hemma? Kan tänka mig att Philadelfia blev godare, smör blir så maffigt.

    SvaraRadera
  11. De här blev ju jättefina! :) Ska komma ihåg det där med philadelphian ifall vi provar dem nån gång.

    SvaraRadera
  12. De har jag också testat, men inte blev de lika fina som era...

    SvaraRadera
  13. Ja eller hur, skall bli kul att få läsa när boken kommer hem sedan;)

    SvaraRadera
  14. Jag bakade också faktiskt dem med jordgubb förra helgen, tack vare tips från dig :) Blev kanonbra!

    SvaraRadera
  15. Det var det inte heller.=)

    SvaraRadera
  16. http://perfektion.blogg.se9 november 2012 15:13

    oboy så gott!!!

    och tack, hoppas att du får en fin måndag söt!

    SvaraRadera
  17. Oj, låter inte som att Sverige skulle satsa på något så bra, men hjälpte kliniken dig ? =)
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  18. sv: Tyvärr så bröt jag det. Har varit ute och sprungit:(

    SvaraRadera
  19. Ja det är verkligen superenkelt och allt följer med i förpackningen. Det enda som behöver tillsättas är lite vatten och smör till glasyren fast vi använde Philadephia ost och istället för smör och det tyckte vi blev godare.

    SvaraRadera
  20. Ja jag tycker det blev mycket godare med Philadephian än med smör faktiskt. Jag har en egen sprits hemma, det är det enda som inte följer med i paketet men det går ju bre på frostingen också. Annars så köpte jag min sprits på ÖB för 15 kr. Lämpligt pris tycker jag.=)

    SvaraRadera
  21. Ja, fast det hade varit gulligt om man fått sätta dne vid plattan, iaf en sådan dag som igår.

    SvaraRadera
  22. - åh vad gott :)! kram!

    SvaraRadera
  23. Dom ser jättegoda ut,och riktigt proffsiga..kan det vara spritsen som gör det..*ler*..jag har ingen bra sprits,kanske dags att köpa en ny...
    Philadelphia är aldrig fel,kan tänka mig att det går precis lika bra om inte bättre,
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  24. Faktiskt kul med en sprits, man kan göra mycket fint med en sådanl. Vi köpte vår på ÖB för 15 kr.=)

    SvaraRadera
  25. Då kanske jag ska testa dem någon dag då :D

    SvaraRadera
  26. Bra val, klart det ska vara Philadelphia i frostingen, inget annat :) De ser väldigt goda ut!

    SvaraRadera
  27. ja det blev mycket bättre med Philadelphia i frostingen, smör blev alldelens för maffigt och sliskigt tycker jag,.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails