tisdag 1 november 2011

Kari Traa



 Har blivt utvald som testpilot av Kari Traa funktionskläder hos Smartson och nu har jag fått hem en tröja och ett par capribyxor. Man fick välja mellan rosa och lila och jag valde lila som ni ser. Ska bli riktigt intressant att testa dessa kläder. Någon som provat Kari Traa:s funktionskläder?


I have been chosen by Smartson to try out Kari Traa's active wear. Now I gotten a top and a pair of capri pants to try out. We got to choose between a pink and a purple set and as you can see I chose the purple one. I'm really looking forward to trying these. Anyone who have tried Kari Traa's clothes?

21 kommentarer:

  1. Ja gud tiden går så himla fort

    SvaraRadera
  2. sv: Ja den är jättesöt :) Synd bara att alla leksaker ska vara så rackarns dyra!

    emmakp.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hoppas det är något att ha då! :D

    SvaraRadera
  4. Love the print on these - very cute! I'd be curious to know how good these work.

    SvaraRadera
  5. faboulous colour for sport!
    therightmixoffashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Lustgas !? ;D
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket :) Jag har inte testat men de var fina :)
    kram

    SvaraRadera
  8. Marie-Louise Heidling9 november 2012 14:50

    Åh fick du testa det där :) vad skoj. Jag ansökte men kom ej med... Kram

    SvaraRadera
  9. Jag har inte testat men de ser väldigt fina ut :)

    SvaraRadera
  10. Snygg färg på dressen,den ser skön ut..
    Kram Mita

    SvaraRadera
  11. sv: Tack snälla:)

    Vad tycker du om halsbandet jag gjort?:)

    SvaraRadera
  12. Spännande o nej dem har jag inte provat!

    Jättekul att träffa så många, därför så mycket glad miner tror jag!

    SvaraRadera
  13. Jaha det låter kul, hoppas på att man kanske går på en sådan haribo kalender då i år ;)

    Kul att få testa, jag ansökte men kom inte med, hoppas du gillar sättet :)

    SvaraRadera
  14. Snygg färg på dressen, kul att testa så där,
    Kram Mita

    SvaraRadera
  15. De där är snygga faktiskt. Har kolalt på dem flera gånger men inte testat.. ska bli spännande o se vad du tycker =)

    SvaraRadera
  16. - älskar färgen! kram!

    SvaraRadera
  17. Couture Carrie9 november 2012 15:04

    Lovely print!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  18. Sv: aah det är verkligen irretarande! :(

    SvaraRadera
  19. I vilket sammanhang ska man ha på sig de här kläderna?

    P.S. Var gärna med i min tävling om ett "Komma över ett krossat hjärta"-kit där du kan vinna bland annat presentkort på en kryssning på
    http://iseedee.blogg.se/2011/november/tavla-hos-mig.html#comment !

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails