tisdag 8 november 2011

Kari Traa test

Har börjat testa funktionskläderna från Kari Traa som jag ska pröva som testperson via Smartson. Tycker de har fin passform och är bra i storleken (kanske lite åt det större hållet). Tyget är mjukt och bekvämt men har tyvärr en tendens att bli lite statiskt. 


Now I have started to try the work out clothes from Kari Traa that I got to try through Smartson. I think the clothes have a nice fit and runs true to size, maybe a little bit large but not much. They feels nice and soft on but they have a tendency to become static.

7 kommentarer:

  1. Ja dte blev en lugn och skön kväll i soffan igår

    SvaraRadera
  2. Ser väldigt skön ut D: Hur ska man göra om man vill vara testperson och skriva om de i bloggen? :D

    SvaraRadera
  3. Ja visst, känner mig duktig iaf, och ännu mer nu när jag har kört slut på mig själv med träningen :)
    Det är bara att göra det de, ju fortare man sätter igång med det, ju fortare är det klart, om man inte är som mig som älskar att städa :)

    SvaraRadera
  4. De låter hyffsat bra än så länge hör jag.. jobbigt att de blir lite statiska bara :S

    haha, ja, det tar lite tid för mig att bli stabil i kroppen på morognen också faktsikt. Fast idag gick det ändå bra tycker jag! Jag provade på att morgonpromenera för några år sedan också, o då typ höll jag på att svimma. haha.

    SvaraRadera
  5. På http://smartsontestpilot.se/ kan du se nuvarande test som de söker testpiloter till och anmäla dig till. Annars är det smart att prenumerera på deras nyhetsbrev och när det dyker upp något som du vill testa så anmäler du dig då.

    SvaraRadera
  6. Skönt tyg är verkligen viktigt! Men trist att det blir statiskt :/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails