onsdag 16 november 2011

Julklapp från Tampons for free


Igår ringde brevbäraren på dörren och överlämnade en tidig julklapp till mig från Tampons for free. 

Julklappen var sponsrad av: 

  * Hysteria- Tampongboxen & exklusiv inbjudan till förhandsvisningen av Hysteria.
   * Efi-  Pearl body serum.
   * Belladot
- Ett vibrator ägg. (Köp en sexleksak och få glidmedlet Cinnamon apple på köpet, ta del av erbjudandet här.)
   * Piratförlaget- Orgasmboken av Katerina Janouch (Tampons for free:s medlemmar får boken Bedragaren av Katerina Janouch på köpet när de köper någon av pocket böckerna här).
   * Vigo - Kosttillskott i tuggummiformat i tre olika smaker och rabattkupong.

Ett stort tack till Sophia & Diana på Tampons for free för den fina julklappen!=)

Är ni inte redan medlem hos Tampons for free så tycker jag verkligen att ni ska bli det. Så himla smidigt! En gång i månaden får man gratis hemskickat en ask med tamponger och för att få en ny ask nästa månad så behöver man endast svara på ett fåtal frågor (går supersnabbt). Sen jag gick med så behöver jag inte längre lägga pengar på tamponger.

Bli medlem här du med!



Yesterday I got an early Christmas gift from Tampons for free. Thanks to Sophia and Diana at Tampons for free and to all the sponsors:
Hysteria
 Efi
Belladot
Piratförlaget 
Vigo
 

26 kommentarer:

  1. vad och tävla om dagens blogg på min blogg! dirket länk: http://sofienorman.myshowroom.se/anmal-dig-till-dagens-blogg/#comment
    kram! :D

    SvaraRadera
  2. Michaela Johanzon9 november 2012 14:55

    Sv; Jo... Det var lite jobbigt fast som tur är så är jag inte spruträdd!

    SvaraRadera
  3. http://typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 14:55

    jaha okej låter bra ju :)

    SvaraRadera
  4. SV: Hehe, ja det är det faktiskt!

    SvaraRadera
  5. Vilket bra tipps, det ska jag kika på. Men jag antar att de inte skickar utomlands :(
    Men man kan ju alltid höra efter...

    sv: nästa gång får du ta och vara med i utmaningen och verkligen berätta om dina erfarenheter ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  6. http://typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:16

    åhh vill oxå ha paket^^
    vad kul vad för event? :)
    ingenting vad jag vet nu !

    SvaraRadera
  7. Kul! Har inte hämtat ut mitt än men jag blir väldigt sugen nu! :)

    SvaraRadera
  8. http://typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:17

    får man verkligen tamponger gratis? :s

    -det låter kul :)

    SvaraRadera
  9. Ja det är helt gratis och som sagt bara några frågor att svara på. Första gången får man fylla i lite info om sig själv men sedan är det bara ett fåtal frågor som det går supersnabbt att svara på.

    SvaraRadera
  10. http://typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:17

    man kanske ska testa det då :)

    SvaraRadera
  11. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:17

    Det där låter ju helt underbart, ska gå med på en gång. Pengarna jag lägger på tamponger kan jag göra mycket roligare saker för.

    Tack, känner mig lite bättre nu efter att ha druckit massa honungsvatten.

    SvaraRadera
  12. Ja verkligen, finns mycket roligare saker att lägga pengarna på än mensskydd.=)

    SvaraRadera
  13. Gud vad skönt att slippe mensen helt.=)

    SvaraRadera
  14. http://typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:17

    jag blev medlem där nu :)
    svarar man på frågorna man får genom internet?

    SvaraRadera
  15. Ja i slutet av varje kampanj får du ett mail med en länk till utvärderingsformuläret där du får fylla i några frågor om vad du tyckte om den månadens kampanj.

    SvaraRadera
  16. Mycket smidigt! Hade lätt blivit medlem om jag hade haft mens men så är inte fallet så det är lite onödigt, hehe :D

    SvaraRadera
  17. Caroline, Makeupedia9 november 2012 15:19

    Den filmen vill jag absolut se! Även den nya med Keira Knightley handlar ju om att hon lider av hysteri, lustigt att det kommer fler sådana filmer nu! Men apropå tampons for free har jag inte fått något paket :( kanske har missat att svara på frågor eller nåt?

    SvaraRadera
  18. kul med julklapp :p
    /linneakin.blogg.se

    SvaraRadera
  19. wieczorama.blogspot.com9 november 2012 15:19

    Cool, its a good idea.
    LG

    SvaraRadera
  20. Vad smart det lät, där ska jag ta och bli medlem! Vad är det för slags frågor man ska svara på?

    SvaraRadera
  21. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:19

    Aa men absolut, så nu har jag gått med (:

    SvaraRadera
  22. Thisismarielle9 november 2012 15:19

    haha ja jag med =D

    SvaraRadera
  23. Varför får du massa extra presenter där ifrån?!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails