tisdag 15 november 2011

I got a ticket to Glossytown!


Igår fick jag hem två läppglans set som jag beställt från Asos.
Ska bli riktigt kul att testa dessa. Har faktiskt aldrig testat varken Benefit eller Stilas läppglans tidigare. Har ni testat något av dessa? Vad tyckte ni?


Yesterday I got a package from Asos containing two lip gloss sets that I had ordered. I'm really looking forward to trying these since I haven't tried Benefit or Stila's lip glosses before. Have you tried any of these? Did you like them?

21 kommentarer:

  1. typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:12

    jaha okej vad kul :)

    SvaraRadera
  2. Inte provat dessa, men är inte heller så mycket för läppglans. ;D
    Mer för starkare färger.

    SvaraRadera
  3. Fabulous glosses, darling!
    Love Stila!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  4. det har jag, har du haft en fin dag? :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas de är bra :)

    SVAR: Vår tränare/min väns dotter! Min sötnos :) Lilla isländskan hehe.

    SvaraRadera
  6. Jisses vad mycket läppglans.
    Jag har ett par stycken, de ligger alla i skötväskan och är med mig överallt. Men jag kommer aldrig i håg att måla på mig dem.
    Så synd...

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  7. typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:13

    tack så mkt :)

    SvaraRadera
  8. Ok, provat med läppenna i lite mörkare ton över hela munnen och sedan lite läppglans på det ? =)
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  9. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:13

    Ja, det är väldigt härligt och uppskattas mycket :)

    Skönt med en lugn dag!

    SvaraRadera
  10. Jag har inte testat, men vore kul att testa någon gång :D

    SVAR: Ja, det kommer upp bild på kissemissen ikväll ;)

    SvaraRadera
  11. I never tried it before, but after seeing this post i'm starting to think about! ;)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. Kul ;p

    sv; Hahah okeej den är ganska hemsk..

    SvaraRadera
  13. Åh, det var det mest underbara jag hört :) Verkligen häftigt, jag hade blivit superglad för något sånt!

    SvaraRadera
  14. Http://mammah.webblogg.se9 november 2012 15:13

    Svar:
    Usch nej! Det är det verkligen inte! Liksom räcker inte det att man kan det dära och sedan när det blir prov så glömmer man ju bort allt för att man blir så stressad och skit o.O dom borde göra om systemet tkr ja xD

    SvaraRadera
  15. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:14

    Hoppas dem är bra (:

    Tack, tack..

    SvaraRadera
  16. ooooh och dessa tävlar du ut såklart. jaaa ! ) hihihih.. :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails