torsdag 17 november 2011

Hype by Mood

Vi Smartson har jag fått hem två produkter, en heat protection spray och en curl booster från Hype By Mood att testa. Som tur var så låg Heat protection sprayen i en zippåse när jag fick den för den hade läckt rätt rejält. Ska bli spännande att prova iallafall. Någon som testat någon av dessa?


I got these Hype by Mood products to try through Smartson. I got one Heat protection spray and on Curl booster. Fortunately they had packed the Heat protection spray in a zip bag cause when it reached me it had sprung a leak. Looking forward to trying both of these products out. Have you ever tried any of these?



19 kommentarer:

  1. Det tycker jag att du borde, det är så mysigt:)

    SvaraRadera
  2. Ja det är en riktigt bra bok :)

    SvaraRadera
  3. I have never tried these products, they sound good :)

    xx

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket, jo jag mår helt ok. Känner mig väl lite trött i kroppen bara. Hoppas på att jag inte åker på något. kram

    SvaraRadera
  5. sv: det gjorde det verkligen :) Har du några trevliga helgplaner då?

    SvaraRadera
  6. Har faktiskt aldrig testat :)

    SVAR: Jag ska gå ett år till, är klar julen 2012 :)

    SvaraRadera
  7. kul - har aldrig testat :)

    SvaraRadera
  8. Vad kul att vara pilot

    SvaraRadera
  9. Nope, men det ska bli spännande att se vad du tycker om den :)

    SvaraRadera
  10. Jaa, då var det ju skönt att den låg i en påse så den inte hade förstört allt annat :O

    SvaraRadera
  11. Nej, de har jag inte testat!

    SvaraRadera
  12. Jo, jag tror mer det är riktat till en yngre publik, fast inte för ung ändå, det handlar ju om giftermål och allt, det brukar man ju inte hålla på med vid 15 år eller så. Jag började ju läsa när den första boken kom vid 2005 och då vill man ju fortsätta och se och läsa allt som kommer om det :) Iaf är jag sån.

    SvaraRadera
  13. http://eemma.se9 november 2012 15:22

    sv: okej samma här :D ska sova efter jag svarat på alla =) kram http://eemma.se

    SvaraRadera
  14. - nope har ej testat! hoppas de är bra! kram!

    SvaraRadera
  15. Curl booster? That's pretty awesome. I've never heard of that. Gah, I hate when products leak. By the way, thank you for sharing the nail polish names. I'm thinking of trying them!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  16. Jag är också testpilot hos smartson ska också få hem de grejerna så vi får se hur bra de är:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails