onsdag 23 november 2011

Filmrecension: Hysteria





Igår var vi ju på förhandsvisningen av Hysteria som Tampons for free ordnade. Måste erkänna att jag inte hade så höga förväntningar på denna film. Var rädd att det skulle bli lite buskis över det hela men oj så fel jag hade! Både jag och min man älskade den här filmen. Den var rolig och smart och skådespelarna var fantastiska. Många av de som spelar biroller i filmen gör det otroligt bra. Ni bara måste se den här filmen! Filmen hamnade bland de topp 5 bästa filmerna som min man sett genom tiderna och han bad mig hälsa att han ger den 5 hårfönar av 5 möjliga.

Trodde aldrig jag skulle tipsa om en film om hur vibratorn uppfanns men man ska tydligen aldrig säga aldrig.=) Ni måste nämligen se den här fantastiska filmen!

I rollerna: Maggie Gyllenhaal, Hugh Dancy, Jonathan Pryce, Felicity Jones, Rupert Everett m.fl.
Längd: 100 min.
Genre: Komedi, romantik
Biopremiär i Sverige: 25/11 2011


Yesterday I attended the preview of the movie Hysteria that Tampons for free was hosting. I have to say that my expectations on this movie wasn't very high. I was thinking that it would be a little bit embarrassing and that the jokes would be on a low level but I was seriously mistaken! Both me and my husband loved this movie! It was smart and funny and the actors were incredible. Lots of the actors that just played a smaller part in the movie did there part excellent. You all have to see this movie! My husband put this movie on his top 5 list of the best movies he has ever seen and told me to tell you that he gives this movie 5 hairdryers out of 5.

I would have never thought that I would tip you about a movie about how the vibrator was invented but I guess you should never say never cause here I am telling you all to see this fantastic movie.

Cast: Maggie Gyllenhaal, Hugh Dancy, Jonathan Pryce, Felicity Jones, Rupert Everett...
Lenght: 100 min
Genre: Comedy, romance
On cinema in Sweden: November 25 th 2011.

16 kommentarer:

  1. Åh, den kanske man får kolla in då alltså!

    SvaraRadera
  2. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:27

    Näe, förstår att boken inte passar alla och det är inte många av mina läsare som är intresserad av den typen av bok, men vill ändå tipsa om de böcker jag nyligen läst och tycker är bra :)

    SvaraRadera
  3. http://nathalies.nu9 november 2012 15:27

    Skulle vara grymt om du kunde kika in på min blogg och hjälpa mig med tips på en bra plattång. :)
    kram

    SvaraRadera
  4. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:27

    Jättetråkigt med regn :S

    Det är tur att man har olika smak, det skulle bli så tråkigt och enformigt annars hehe

    SvaraRadera
  5. Ja dte var mycket gott :)

    har inte ens hört talas om filmen

    SvaraRadera
  6. Oj, var den SÅ bra!? Jag tycker den verkar så skum o nästan pinsam att titta på, haha, när jag kollat på trailern :P

    SvaraRadera
  7. petralovisaeriksson.blogg.se9 november 2012 15:28

    -Ja mötet gick bra :) Jaså, ja dom är så mysiga nu när det är kallare ute :) kram

    SvaraRadera
  8. En bekant till mig hade lämnat salongen när hon såg den där? haha :D

    Svar: Ja jag trivs alltid bra i Sthlm :) Ikväll blir det bio, Niceville! Mys :)

    SvaraRadera
  9. Den filmen måste jag bara se! :P

    SvaraRadera
  10. SvaR: hahaha, jag kände igen mig i typ alla bilderna xD

    http://mymic.blogg.se

    SvaraRadera
  11. Jag är supernyfiken på den faktiskt :D

    SvaraRadera
  12. Kanske var hon som gick då, vem vet. haha :D

    SvaraRadera
  13. Ja de är härliga produkter de har, är väldigt nöjd med min julklapp till mg själv ;)

    Jodå idag har jag bakat pepparkakor med min sambos systerbarn :)

    SvaraRadera
  14. Aha, var du också där. Ja, den var riktigt bra! Alldeles lagom buskis om man säger så :-)

    SvaraRadera
  15. Oj då var den så bra, då måste jag ju se den. Men hade lite sån känsla för den också som du beskriver. Men men man vet aldrig.
    Får återkomma när jag sett den.

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails