måndag 14 november 2011

Fick ett trevligt frukostpaket


Igår var vi på födelsedagskalas hos min mans syster och det visade sig att hon hade en lite present till min man med i form av ett fint frukostpaket. Eftersom min man inte äter Müsli och sånt så blir det jag som får mumsa i mig detta.


Yesterday we visited my husbands sister to wish her a happy birthday and it turned out that she had a little gift for my husband as well. It was a breakfast kit and since my husband doesn't eat müsli and stuff I will be that gets to eat this.

15 kommentarer:

  1. Ja de var ett bra pris jag är så nöjd :)
    Gulligt att ni fick ett paket när ni var hos din mans syster :)

    SvaraRadera
  2. Well, good for you! ;)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. oh då har du missat något :)

    SvaraRadera
  4. typiisktmaria.blogg.se9 november 2012 15:08

    ska försöka ta kort imorgon :p
    den smaka som vanligt :)

    SvaraRadera
  5. Chaitjej.blogg.se9 november 2012 15:09

    sv: kände att jag behövde lite uppmuntring!

    SvaraRadera
  6. Ja det är riktigt skönt... :)

    SvaraRadera
  7. tack så mycket, vi hade det roligt! :D

    ps. skulle bli jätteglad om du röstade på mig i en "outfit-tävling" + att du får en länkning på min blogg på köpet!
    http://iiiden.blogg.se/2011/november/rosta-pa-basta-outfit.html?_tmp=726a45da56c94212f042bb82ea47702be57c85ee
    klicka på länken för att rösta, nummer 2-ciaobellaaa !!
    kramar <3

    SvaraRadera
  8. sv; Ja de är ju ba att slänga upp håret ;D

    SvaraRadera
  9. Inte fel med ett sånt paket ju :)

    SvaraRadera
  10. petralovisaeriksson.blogg.se9 november 2012 15:09

    - Hehe ja det var himla gott också kan jag lova :D hoppas du fått en bra start på veckan!

    SvaraRadera
  11. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:09

    Yes det blev det, men de var tvugna och bli klara med tankarna som de gör.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails