tisdag 29 november 2011

Essie Poor li'l rich girl




Two coats of Essie Poor Li'l rich Girl + base and top coat

Essie:s Poor Li'l rich girl var verkligen besvärligt att fota av någon anledning. Tog hur många bilder som helst och ingen återger färgen bra.=( Lacket är mycket mer likt färgen i flaskan än så som den ser ut på naglarna. Färgen är liksom mer djupröd än den ser ut på de här bilderna. I vilket fall som helst så är det här ett riktigt snyggt rött lack som sitter fint men som var lite besvärligt att måla. Såg jämnt och snyggt ut när jag var klar men när jag gick in i ett annat rum där ljuset var ett annat så såg det alldelens stripigt ut. 


Essie's Poor li'l rich girl was for some reason very hard to get on picture. I took lots and lots of photos but I haven't managed to capture the right color on any of them.=( The color of the polish looks more like the color it has in the bottle than it looks like in these pictures. It's much deeper red than it looks on my nails here. Anyhow it's a great red that stays on fine. But it's a bit hard to get a good result. It looked good when I was finish painting my nails but then when I went in to another room with other lightning it looked very stripy on my nails.

22 kommentarer:

  1. Åh, nu blev jag sugen att måla mina naglar :D

    SvaraRadera
  2. Åh vad snygga naglar du har :D

    - Jag är servitris :) Vad jobbar du som då, eller pluggar du? :)
    kram

    SvaraRadera
  3. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:24

    ja, det luktar riktigt gott om dom hehe

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygg färg!!

    SVAR: Japp vi kom hem till sist. En dag senare.

    SvaraRadera
  5. Carina (TotalBeauty)9 november 2012 15:24

    Fint lack! Har missat det lacket totalt, måste spana in det :)

    SvaraRadera
  6. - så fina naglar men tråkigt att det är besvärligt att måla /; kram!

    SvaraRadera
  7. så var jag tillbaks på bloggen igen efter en veckas semester i egypten. hade du en bra vecka förra veckan? :)

    SvaraRadera
  8. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:24

    Tack :)
    Har faktiskt inte heller gjort något innan haha. Gjorde inte så mycket idag heller mer än att kolla på ;)

    SvaraRadera
  9. Gorgeous manicure, darling!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  10. Hannaloviisasol9 november 2012 15:24

    sv: tack så mycket! vad händer? :) http://hannalovisasol.se

    SvaraRadera
  11. - Hehe ja den är lite kul :)
    Härligt att höra ! :D jo man blir ju seg den här årstiden.
    Okej, hoppas att du får höra något snart ! :D
    Nja jag gjorde inte så mycket, var ut på en promenad med min lillasyster som kom förbi med hundarna, annars lagat mat och så :)
    Du då ?

    SvaraRadera
  12. www.alittlebitmoreee.blogg.se9 november 2012 15:24

    Så fint!

    SvaraRadera
  13. Rött är alltid snyggt :D

    SvaraRadera
  14. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:24

    Ser grymt snyggt ut ändå tycker jag. Kanske man borde satsa på nu till jul.
    Ja det är riktigt skönt att slippa handla alla julklappar på en gång.

    SvaraRadera
  15. Ja fast sov dåligt inatt med :/

    SvaraRadera
  16. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:24

    Den var riktigt god. Och blev över till imorgon också (: Haha förstår om det blir frestande när du ser den pizzan

    SvaraRadera
  17. Det ser jättefint ut på bilderna!

    SvaraRadera
  18. http://mammah.webblogg.se9 november 2012 15:25

    Svar:
    Precis! Nej det var ju inte det eftersom det finns många människor som lever med gallsten utan att dom ens vet om det för ens dom får riktigta och då talar vi om riktiga problem med det.
    Själv så tycker jag inte att det är så allvarliga, visst jag har haft ont till och från nu men det känns bättre man får väl tänka mer på vad man äter och vad man kan äta dvs testa sig fram. Så nej det var inte akut på det visste eftersom jag själv som sagt inte ser det så allvarligt än men som du skrev man få väl söka hjälp om det bli värre och värre och värre så inge funkar längre då går jag med på en opertation (trots att jag är livrädd att lägga mig under kniven igen) men så länge jag har "kontroll" över det så äre lugnt för min del, har ju smärtstillande som hjälper..tack och lov :)

    Oja! Det var så underbart att få komma hem igen och mysa med barnen och sedan att få sova i en säääääng, en riktigt skön säng..visst det var inge fel på sjukhussängarna tycker jag men det gick verkligen inte att sova i samma rum som typ 6-7 andra (kom in fler och fler folk) folk som snakcade i sömnen, snarkade osv..jag har jättesvårt att ligga i samma rum som andra men det gick inte att få ett eget rum och jag hade inga val direkt :) Men det gick ju bra ändå men jag har saknat mina vanliga rutiner :P haha..

    SvaraRadera
  19. Jätte fin färg.

    SV:: kul att du ändå har testat ostron, antingen gillar man den eller inte ^.^

    SvaraRadera
  20. den ser riktigt läcker ut! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails