torsdag 10 november 2011

Dagens outfit

Tröja/top: H&M
Byxor/Pants: InWear
Tubhalsduk/tube scarf: Åhléns
Skor/Shoes: Ecco

Så här såg jag ut idag. Trött och osminkad och ännu tröttare lär jag vara imorgon då jag måste upp tidigt. Hämtade ut tre paket här under kvällen och vad de innehöll ska ni få se när jag hunnit fota allt men det får bli senare någon gång för nu tänkte jag kika på en film.


This is how I looked today. Tired and with no makeup on and I guess I will be even more tired tomorrow when I have to get up early. Today I picked up three packages from the post office. I will show you what I got as soon as I have taken some photos of it but that will have to wait. No I'm planning to watch a movie.

18 kommentarer:

  1. nä hoppas på att bi frisk nu snart....

    http://werun.nyheter24.se/rieem

    SvaraRadera
  2. sv: Det gick bra men nu har jag ont i halsen:P

    SvaraRadera
  3. Ja det gick bra. så länge jag håller dom varma så får jag inte lika ont, men fotleden har börjat göra ont med.
    Fick även tips av min chef vart jag kan köpa handledsskydd så ska fixa det :)
    Hoppas att din dag varit bra med :)

    SvaraRadera
  4. Casual och snyggt! =)

    P.S. Tävlar gärna hos mig om presentkort på glass+kryssning
    http://iseedee.blogg.se/2011/november/tavla-hos-mig.html#comment

    SvaraRadera
  5. Ja, det är kul med böcker som sticker ut från normen lite. :) Det finns en recension om du vill läsa den ;)

    SvaraRadera
  6. Snyggt! Hmm inte alltid man orkar sminka sig så är det!Inget kul att gå upp tidigt:(

    SvaraRadera
  7. Ja den var väl fin den jackan :) fin din tröja! Usch för att gå upp tidigt på morgonen, men hoppas det går bra för dig, roligt med paket :)
    kram

    SvaraRadera
  8. - ska också upp tidigt imorgon! borde lägga mig snart haha kram!

    SvaraRadera
  9. Absolut, lite då och då är det skönt med ensamkvällar:) Men det händer sällan att jag tycker det. Uppskattar min sambos sällskap mer haha:)

    SvaraRadera
  10. Ja de är skitskoj att scrappa. Får hoppas jag orkar grejja lite idag.

    Ja har många boktips i bloggen under en egen kategori om du läser och vill ha tips...

    Hoppas dagen blir bra....

    SvaraRadera
  11. Jo det är ju det, men samtidigt, jag skickar hellre tillbaka den än att behöva betala fakturan, :)
    Ja precis, så ska införskaffa handledsskydd så jag slipper oroa mig. För man använder ju handlederna mer än man tänker på när man jobbar :)

    SvaraRadera
  12. Tack, jag får hoppas att det går bra. :)
    Okej, tja, den sista boken är hon ju äldre så det är kanske roligare att läsa.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails