onsdag 30 november 2011

The Body Shop - smoke & sparkle

Bild: © 2009 The Body Shop International Plc - all rights reserved ® Registered trademark of The Body Shop International Plc ™ A trademark of The Body Shop International Plc

Jag älskar The Body Shops hudvårdsprodukter men har inte testat så mycket av deras smink. Deras vinterkollektion Smoke & Sparkle tycker jag dock ser helt fantastisk ut! Fina ögonskuggepaletter för att skapa sotad ögon, en i brunt och en i svart (pris 295 kr/st), läppglans (75 kr/st) och glittersprayerna Tha Sparkle som kommer i fantastiskt vackra lite retroinspirerade flaskor. The Sparkle får jag lite lust att köpa enkom för de vackra flaskornas skull!

Har ni testat någon av dessa produkter?


I love The Body Shop's skincare products but I have to admit that I haven't tried much of their makeup before but this years winter collection  Smoke & Sparkle looks fantastic! Lovely eyeshadow palettes for creating smokey eyes (one in brown tones and one in silver/black), lip glosses and glitter sprays they call The Sparkle that comes in lovely retro inspired bottles. I feel the need to but The Sparkle just because of the beautiful bottles!


Have you tried any of these products?

24 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt aldrig direkt testat bodyshop, bara ett täckstift när jag gick på högstadiet.
    Jo pizzan smakade bra och blev rester över med.

    SvaraRadera
  2. http://www.mammah.webblogg.se9 november 2012 14:20

    Svar:
    Yep! Vi har haft mycket otur detta år :/ så usch! Vill ha ett nytt år och hoppas på att den blir bättre! :)

    Yes, han fick komma hem..så ja nu kan man andas igen :) hehe..

    SvaraRadera
  3. Nej jag har inte testat något av det där, men de där produkterna hade inte varit fel.

    SvaraRadera
  4. Kanske värt att testa de paletterna då.=)

    SvaraRadera
  5. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:19

    Absolut!

    SvaraRadera
  6. Nope. Samma här, har provat flertalet av kroppsvårdsprodukterna, men inte så mycket av sminket. Tycker att det ofta är omotiverat dyrt...

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Sv:: Gillar din historia bakom ditt blogg namn =)

    SvaraRadera
  8. Carina (TotalBeauty)9 november 2012 15:30

    Ja, jag testade deras ögonskuggspalett idag, den bruna. Bar skuggorna när vi sågs idag :)

    Var supernöjd med den. Använde ingen primer under, men den sitter fortfarande på plats, dock lite diskretare. :)

    SvaraRadera
  9. Tack, ja man får väl se det som positivt när man inte hinner med bloggen pga verkligheten :P

    SvaraRadera
  10. Thisismarielle9 november 2012 15:30

    tack! lite drygt är ju just den biten, men det är välbehövligt och ändå roligare än typ matte tycker jag hehe

    SvaraRadera
  11. Massa bra grejer :) Love body shop!

    SvaraRadera
  12. ja de är de också :) du borde testa o göra dem

    SvaraRadera
  13. Oj, visste inte ens att de hade smink, haha!

    SvaraRadera
  14. Oj det var dyra produkter... :S

    SvaraRadera
  15. jaaa, absolut! :D
    massor med julklappar och kort. ;)
    pöss!

    SvaraRadera
  16. Tackar :) Jag har den the sparkle och den är fin. Den guldiga är mer varm i tonen än den rosa, sa de, så då tog jag den. Älskar flaskan :)

    SvaraRadera
  17. www.alittlebitmoreee.blogg.se9 november 2012 15:30

    Har aldrig testat deras smink, däremot gillar jag hudvårdsprodukterna!

    SvaraRadera
  18. Tyvärr blev det förlust.... :/

    SvaraRadera
  19. Nä det är nog det bästa man kan läsa,hihi

    SvaraRadera
  20. Jag har testat en av deras mascaror som var riktigt bra :)

    SvaraRadera
  21. - Ja det var det verkligen ! :) Behövde det kände jag ! :)
    Okej, nej det har jag inte gjort, är den bra ?

    SvaraRadera
  22. SV: Jaa, det tycker jag med :D

    SvaraRadera
  23. delta i min julkalender. Idag utses tre vinnare och ALLA som deltar idag vinner något!! Det enda som behövs är en kommentar!

    http://beautyboxen.blogg.se/2011/december/julkalender-forsta-december-2011.html#comment

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails