tisdag 29 november 2011

Blingit.se




 Bilder:Baglady/ blingit.se

Ni har väl inte missat härliga butiken Blingit.se? De har massor med fina smycken och accessoarer i olika prisklasser och för olika smaker. Själv gillar jag dessa prisvärda smycken från Bagladys höst- och vinterkollektion extra mycket. Helt klart en webbutik värd att spana in nu när det börjar bli dags att shoppa julklappar. Eller om du har vägarna förbi Holmsund så kan ni kika in i deras fysiska butik.

Är ni inte sugna på att shoppa just nu så passa på att kika in hos Blingit.se ändå och tävla om den här snygga väskan från Lilly of Sweden:








Have you checked out the cute webshop Blingit.se yet? They have lots of nice jewellery and accessories for all kind of budgets and tastes. I really like these jewellery from Baglady's fall- and winter collection. This web shop is totally worth a visit or if you ever visit Holmsund in the northen parts of Sweden you could visit their physical store. 

17 kommentarer:

  1. Hm, där kanske man skulle spana in :)

    SvaraRadera
  2. Ja läs boken, den är riktigt bra!

    SvaraRadera
  3. Där finns så mycket fint :)

    SvaraRadera
  4. - Ja det är ju det. :( Men men, jag har ju andra, och det är ju fler som läser bloggen än de som följer mig på BL, och det är jag glad för. :)
    Okej, vad är det för serier du tittar på då ? :)

    SvaraRadera
  5. Vad en massa fint!

    Ja, ibland så kan man hitta guldkorn =)

    SvaraRadera
  6. http://mammah.webblogg.se9 november 2012 15:25

    Svar:
    Ja det tkr jag med! ^^

    Det höll jag på att inte göra, har en aning sömnbrist just nu men mja det går nog att fixa!
    Ja det får vi allt hoppas :)

    SvaraRadera
  7. Ja :( och å skall jag upp 5 imorgon, så ingen sovmorgon då inte.... :(

    SvaraRadera
  8. Svar: Ja massvis med roliga produkter :) En del har jag redan och en del vet jag att jag inte kommer hinna använda så du får hålla utkik i bloggen...kommer tävla ut lite av det hela :)

    SvaraRadera
  9. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:25

    Jodå har haft en mysig kväll men nu blir det snart natta ska upp tidigt i morgonbitti :S

    SvaraRadera
  10. Thisismarielle9 november 2012 15:25

    vilken bra webshop!

    Ja jag gillar när det är enkelt =)

    SvaraRadera
  11. Tackk, det var en bra första advent. Förlåt sent svar men har haft en massa och inte hunnit med datorn som jag brukar.

    SvaraRadera
  12. Love the jewelry!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  13. Ååååå va mycket fint!

    SvaraRadera
  14. Ohhhh wow, massa fint !
    Vill haaaaa.... men efter en dyr reparation är det till att hålla i plånboken och önska sig praktiska saker i julklapp :P
    Hmm undrar om det fungerar att kommentera denna gång ...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails