måndag 28 november 2011

Attitude Stockholm

Så ni kan se var vi har varit.;-( / So that you can see where we have been.;-)
Min man på Attitude Stockholm/ My husband at Attitude Stockholm
Klänningar av Lars Wallin/ Lars Wallin dresses
Lars Wallin's Xante drink lounge
One of Lars Wallin's dresses
Me and Lars Wallin

Drinks at Lars Wallin's Xante drink lounge
Jag gillade dessa/ I really liked these
Min man gillade underhållningen i The Pirate Bay Headphones monter/My husband like the music and entertaining at The Pirate Bay's headphone booth

I lördags så besökte vi Attitude Stockholm mässan och det var faktiskt grymt roligt! Massor med spännande utställare inom skönhet, mode och livsstil, julklappsregn, goodiebags till de 500 första besökarna varje dag (några av dem innehållandes äkta diamanter), modevisning m.m. Vi var där i åtta timmar i lördags och till och med min man tyckte det var intressant. Jag hoppas det blir en mässa nästa år med?


This Saturday I visited Attitude Stockholm- a beauty, fashion and lifestyle fair. It was really fun! Lots of interesting companies to check out and talk to, they gave away great Christmas gifts from the stage, the 500 first visitors each day got a goodiebag (some of them containing really diamonds) you could watch fashion shows and so on. We stayed for 8 hours and even my husband had a good time. I really hope that Attitude will become an annual ting?

16 kommentarer:

  1. Jag hade gärna velat vara där också, verkar superkul!

    SvaraRadera
  2. http://www.mammah.webblogg.se9 november 2012 15:21

    Svar:
    Oja det ska bli skönt att få komma heeem! :D
    Yep, det är drygt dom ändrar sig hela tiden om saker och ting och man blir ju hel förvirrad över saker och ting så man vet ju inte ut och in på sig längre :s

    SvaraRadera
  3. Jag verkar inte kunna det eftersom telefonen inte är synkad med denna datorn:( och den andra är trasig.

    SvaraRadera
  4. Wallin dresses could be easily haute-couture!!
    kisses
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder - ser trevligt ut!!!

    SvaraRadera
  6. petralovisaeriksson.blogg.se9 november 2012 15:21

    Vad kul att du var på den mässan :)

    - Ja det är väl så, man blir helt utmattad :( kram

    SvaraRadera
  7. http://annakatana.devote.se9 november 2012 15:21

    Ser ut som en mässa jag skulle trivas bra på.

    Min första advent var helt okej, myste med tända ljus o te på kvällen.

    SvaraRadera
  8. SV: Jaa, så nu får man bara vänta på sina favoritprodukter :D

    SvaraRadera
  9. Ja speciellt när min Mp3 lagt av:(

    SvaraRadera
  10. Svar: Ja Sanna berättade att hon hade träffat dig :D

    SvaraRadera
  11. Det där såg riktigt spännande ut, något som skulle ha kunnat roa mig. Men 8 timmar!!!! ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails