tisdag 30 augusti 2011

Wedding


Fick en förfrågan från söta Susanna och Emma om jag inte kunde visa någon bild från vår bröllopsdag och det kan jag väl göra. har dock inga digitala bilder så ni får nöja er med en lite peek på ett av fotona. Vi hade ett väldigt enkelt bröllop och jag har därmed även en väligt enkel klänning.

Got a question from the sweet Susanna and Emma if I couldn't show you all a picture from me and my husbands wedding day so here it is. I didn't have any digital photos so this is all you get. We had a very small wedding and I choose a very simple dress.


Follow Kashayas blogg

17 kommentarer:

  1. Sv: Ja det fick jag. Så det slutade bra :)

    Vilket fint bröllopsfoto!

    SvaraRadera
  2. Fin bröllopsbild =)

    Jaså? Hehe.
    Ja det ärinte lätt, men man får inte ge upp :)
    Jag har inga referenser ifrån mina tidigare jobb tyvärr..:(

    SvaraRadera
  3. Fin bild på er :)

    Filmen är riktigt bra :)

    SvaraRadera
  4. sv: Det var supergott:D

    Fin bild!

    SvaraRadera
  5. Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Vilken fin bild på er!

    Jag har haft en väldigt trevlig dag med syster :)

    SvaraRadera
  7. Åh tack så mkt :) vad för jobb får man inom juridik då?

    SvaraRadera
  8. heej sötis :)
    Nu är vinnarna i dagens blogg uppe :) Om du inte vann idag så finns det en ny chans redan nu, anmäl dig bara i inlägget på bloggen så slumpas tre nya vinnare ut i morgon :)
    Puss&Kram

    SvaraRadera
  9. Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag tycker att ni är jättefina :) Om jag nån gång skulle få min gubbe att vilja gifta sig så skulle vi också ha ett enkelt bröllop :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails