måndag 22 augusti 2011

UpBrand




Bildkälla: Upbrand.se

Hittade precis en webshop som jag helt missat, nämligen UpBrand. De har verkligen massor med bra produkter i sitt sortiment. T.ex. bikinis från mitt favoritmärke Phax, BabyFoot footpeeling till bra pris och massor av söta skor. Vet ni vad det bästa av allt är? Alla skorna kostar bara 299 kr/paret!

Sandra på UpBrand har dessutom varit vänlig nog att ge mig en rabattkod som ger mig och er 10% rabatt. För att utnyttja erbjudandet så ange kod: 779955w
 
Rabattkoden är giltig t.o.m. 28 Augusti 2011 så skynda fynda.=)

Själv är jag riktigt sugen på skorna här ovan.


I just found a web shop that I had totally missed. UpBrand has lots of nice products. For example they sell my favourit bikini brand Phax and they have BabyFoot footpeeling to a nice price. They also have lots of cute shoes to a great price! I really would like to buy the shoes in the pictures above.
Follow Kashayas blogg

24 kommentarer:

  1. par nummer två, flytta hem till mig nu. pronto. på en gång.

    SvaraRadera
  2. Amazing!!! I really love high heels!

    http://naominray.wordpress.com/
    @BlogInRay

    SvaraRadera
  3. the first ones are beautiful!

    SvaraRadera
  4. Det går ganska lugnt, sökte ett förra veckan. :)

    SvaraRadera
  5. Sjukt snygga skor de första paret! :D

    SvaraRadera
  6. ah men härligt! jo min helg var bra med :)

    SvaraRadera
  7. Hellu, superkul att du är med i veckansblogg tävling. Har nu även dragit igång dagens blogg. Anmäl dig om du vill :) Lycka till!

    Direktlänk: http://guevacci.se/2011/august/todays-blog-33.html#comment

    SvaraRadera
  8. oj vilket bra tips!
    kram
    http://tinazpicaboo.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. skönt att du mår bra, njae det är sådär med mig fortfarande.. Börjar känna mig bättre men fortfarande seg och konstig i magen :(

    SvaraRadera
  10. De har riktigt läckra skor där! Önskar verkligen att jag kunde gå i klackar :)

    sv: ja det hoppas jag också,skulle bli en perfekt julklapp till min svägerska :)

    SvaraRadera
  11. Ja de var en mysig dag :)

    Jaha men de kan förstår, men du kan ju sudda ut hans huvud, jag ville mest se hur du ser ut i brudklänningen:) hur länge har ni vart gifta :)?

    Gud vilka snygga skor, och bra pris men jag kan inte gå i sådan höga klackar...

    SvaraRadera
  12. de va helt sjukt tkr jag haha

    SvaraRadera
  13. Wow, gorgeous shoes all of them! I found my new favourite webshop ^^.
    x

    SvaraRadera
  14. Tackar :) oj vilka snygga skor speciellt det första paret!!

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    SvaraRadera
  15. Snygga skor! Måste spana in webshoppen =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails