onsdag 17 augusti 2011

Underkläder & makeup





I breven som jag hämtade igår så gömde sig detta. Det ena innehöll en Svart Lepel basque och en Vit Splendour diamante frontless BH. Båda från lingerieplease. Tack så mycket för att jag fått chansen att testa dessa.=)

I det andra brevet så fanns ett litet utskick från Too Faced med några av deras nyheter från årets höstkollektion Midnight in the garden of glamour. Det innehöll deras Shadow Insurances primer i färgen Lemondrop, en Perfect eyes waterproof eye liner i färgen Perfect Storm (charcoal) och en Exotic color intense eyeshadow i färgen Magic mushroom (visst är burken söt?). Kollektionen finns att köpa hos bl.a. Eleven.se. 
 
Recensioner av produkterna kommer så fort jag hunnit testa dem.

The mail that I picked up yesterday contained this. In one of them was a Black Lepel basque and a White Splendour diamante frontless Bra. Both from lingerieplease. Thank you so much for letting me try these.=) 

The other one was an editorial dispatch from Too faced containing some of their products from the fall line Midnight in the garden of Glamour. I got their Shadow Insurance primer in Lemondrop, their Perfect eyes waterproof eye liner in Perfect storm(charcoal) and the exotic color intense eyeshadow in Magic Mushroom (how cute is the eyeshadow box?).
The collection can be bought at Eleven.se.

You will get a review of the products as soon as I have had the time to try them.
 
Follow Kashayas blogg
 

17 kommentarer:

  1. Har du alltid sexiga underkläder eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag ska absolut iväg på detta. Sambon ser fram emot det också, så för hans skull tänka jag kämpa mig dit.

    Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  3. Så fint! :)
    Jaa, hennes träningsdvd:er är grymma! :) Köpte en box med alla tre, det var mina första träningsdvd:er, nu har jag massa olika, men Kims är fortfarande bland de absolut bästa tycker jag :) Bra övningar, jag märker att jag blivit starkare och klarar av övningarna lättare än i början och jag får alltid sjuk träningsvärk :)

    SvaraRadera
  4. Svar:
    PRecis! Nu hoppas jag i lla fall att vi slipper den ^^ har inte tid att vara sjuk :P haha..

    SvaraRadera
  5. tack så mycket fina du :)
    allt bra idag? :)

    SvaraRadera
  6. Du måste definitivt se den innan den slutar gå på bio! =)

    Ja visst är dem!

    SvaraRadera
  7. Ska bli spännande att höra vad du tycker om dem :D

    SvaraRadera
  8. Jätte snygg korsett!
    Varför går det inte att kommentera ditt sista inlägg?

    SvaraRadera
  9. Sjukt fin blogg! :D

    Hur är det med dig? :)

    SvaraRadera
  10. Svar: Okej, det låter konstigt! :S

    SvaraRadera
  11. Sv:Ja visst är den :D
    Tack! :D

    Skönt att höra! :D Det är bra här med :)

    Vad har du för dig då? :3

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna nagellack: http://alexics.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-mavala-nagellack-1.html#comment
    Var gärna med!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails