måndag 29 augusti 2011

Skickat in examensansökan

Nu är mitt examensarbete registrerat i Ladok så idag skickade jag in ansökan om examen. Känns bra måste jag säga.=) Har även skickat in min uppsats till några pristävlingar så håll tummarna för att jag vinner, även om jag tror att chansen är rätt liten. Men vad har man att förlora på att försöka?

Now my thesis has been registered by the university administration so today I sent in the paper to get my law degree. Feels good.=) I've also sent in my thesis to some price contests so fingers crossed, not that I think that I stand a chance to win but why not give it a try?

21 kommentarer:

  1. jag har irrat runt i mitt svarta rum hela kvällen. ^^ THE BLACKROOM (länkar så du kan läsa så förstår du lite mer.) ;) annars har jag bara varit och pratat med vänner. :) kramar

    SvaraRadera
  2. Jopp helgen var bra =)

    Hur var din veckostart=)?

    SvaraRadera
  3. nej det SUGER bokstavligen talat. ;) haha kramar

    SvaraRadera
  4. Congrats, darling!
    How exciting!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  5. God morgon sötnos:) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/august/tisdag-dagens-blogg-4.html#comment

    SvaraRadera
  6. COngratulations! And good luck with the contest!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  7. Jodå, det var gott :) Nja, går oftast på känn det är bara vissa rätter jag följer receptet på :)

    Skönt med en dag där man inte gör så mycket också.. fast bara ibland ;)

    SvaraRadera
  8. Önskar dig all lycka :) och det är ju som du säger, hoppas allting går bra :)

    SvaraRadera
  9. Håller tummarna för dig :)

    Vad kan man vinna? :)

    SvaraRadera
  10. Skönt att skicka in ansökan, men lär ta ett tag innan du får beviset. Jag fick hem mitt förra veckan och sökte i juni.

    Med mig är det bara bra också. Händer då? :)

    SvaraRadera
  11. Ja, vi får hoppas att hela veckan blir bra :)
    Hittar du på något kul såhär i dagarna?

    SvaraRadera
  12. sv: tackar :)

    haha ja han ser lite ynklig ut :P

    händer idag?

    SvaraRadera
  13. Man måste försöka annars kan man inte vinna!
    Håller tummarna!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails