måndag 29 augusti 2011

Review: Lepel Bouquet Basque from Lingerie Please

För ett tag sedan fick jag hem den här korsetten från Lingerie Please och nu har jag hunnit testa den och tänkte att ni skulle få höra vad jag tycker om den.

Lepel Bouquet Basque beskrivs som att den inte bara skulpterar dina bröst utan den håller även in midjan och formar kroppen och ger dig en perfekt siluett. Finns även i rött.

Pris: £33 eller £16 om du köper en £5 voucher som ger 50% rabatt på hela köpet.

Min åsikt:
Jag är faktiskt positivt överaskad över denna. Trots att den är så pass billig som den faktiskt är så ger den faktiskt både fin klyfta och lyckas trolla fram en snygg timglasform. Hyskorna kan justeras i tre olika lägen för att passa just dig. Faktiskt riktigt bekväm.

Har du inte redan besökt Lingerie Please:s web shop så tycker jag du ska ta och göra det. Lingerie Please säljer lyxiga underkläder från märken så som Gossard, Lejaby, Spanx, Triumph, Wolford and Wonderbra. Så kika in där och kosta på dig en riktigt snygg ny BH.


I while back I got this Lepel Bouquet Basque from Lingerie Please to review. 

The Lepel Bouquet Basque is described as follow: Perfect worn as underwear, or as outerwear for a romantic night in, this basque not only mouldeds your breasts into a perfect shape, it also cinches your waist and sculpts; giving you a stunning silhouette. The lace panel detailing make it fashionable, and also flattering with the opaque front and cut out sides. Available in black and red.

Price:  £33 or £16 oif you buy a £5 voucher that gives you a 50% discount. 

My Opinion: I'm actually positively surprised after trying this one. Even though it's not that expensive it actually feels like much more expensive lingerie. It really does give me both  a nice cleavage and a nice hourglass shape. The size can e adjusted some since the eyelets in the back can be set to three different positions. This is actually comfortable to wear.

Haven't checked out Lingerie Please yet? Then I really think you should do that. Lingerie Please is a online retailer that carries luxury lingerie from lots of great brands such as Gossard, Lejaby, Spanx, Triumph, Wolford and Wonderbra. So check out their great selection and treat yourself to some new and amazing bras!

31 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gillar den! Det är så läckert med såna här fina underkläder, men jag känner mej bara fånig haha..

    SvaraRadera
  2. Wow så snygg! Jag kan tycka att det är galet snyggt att köra korsett tillsammans med en vid, ganska kort kjol med hög midja. Lite moulin rouge sådär.

    SvaraRadera
  3. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?
    kram

    För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

    SvaraRadera
  4. Tack, jag ska krya på mig så gott jag kan.

    Jag är 24, fyllde i juli.

    kram

    SvaraRadera
  5. sv: härligt! det är toppen:) jo det var skönt :)

    SvaraRadera
  6. jätte kul att du vill vara med i min tävling :) kommer slumpa fram vinnarna i kväll/natt :)

    SvaraRadera
  7. de är faktiskt snyggt med korsetter och typ jeanse eller så och den här du har var ju riktigt snygg :)

    SvaraRadera
  8. sv: för han har kliat sig så på magen så de har blivit sår infektioner m.m men de är bara på sommaren han kliar sig så vi gjorde ett allgeritest och de var de han var inne för idag :)

    SvaraRadera
  9. Hihi tack du:) Helst vill jag glömma att jag fyllt år om man säger så, jag har åldersnoja:(

    Mm, antar att jag får låta bli att träna, men det är svårt!

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du med haft en bra helg?=)

    SvaraRadera
  11. Sv: Superkul att du är med!! =)

    SvaraRadera
  12. Tack, den har varit okej hittills men tycker dagen har varit lite seg. Hoppas du har det bra idag :)

    SvaraRadera
  13. Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Wow, it's a little to sexy for me...
    x

    SvaraRadera
  15. låter som ett bra köp då :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  16. Du förresten var med och TÄVLA I DAGENS ROLIGASTE TÄVLING på MIN BLOGG.
    http://xtio.nu/2011/august/vad-sager-hunden-tavling-1.html KRAMAR XTIO

    SvaraRadera
  17. sv: tack så mycket! Åh vad snäll du är tack! men jag mår faktiskt lite bättre idag som tur är :D

    SvaraRadera
  18. Jodå det funkar väl fast har åkt på världens förskyldning :( hur gammal är du förresten? :)

    SvaraRadera
  19. Rätt coolt! men jag kör på bara bomull ^^

    SvaraRadera
  20. Ja jag tror att den klänningen kommer passa fint till hösten :)

    Du vet att de är klubbdag på thebodyshop både ons och tor denna vecka :)
    jag är nyfiken på deras nya läppcerat de ska vara flyttande, Låter intressant :)

    SvaraRadera
  21. Jo, det var roligt och annorlunda :) Så nu är jag en NYS :P

    SvaraRadera
  22. kul! :) jag har varit å tränat jag ;)

    SvaraRadera
  23. Ja om jag orkar kommer jag skriva om den ikväll :)

    SvaraRadera
  24. I think its very sexy chic xx
    www.rawfashionmagazine.com

    SvaraRadera
  25. jag är inte helt övertygad om boken, men du köper den om du vill :) du kanske gillar den bättre än jag :)

    SvaraRadera
  26. Sexy! :)

    Ja, det var helt OK att vara och se på Frøken Norge finalen (skriver och säger hela tiden Sverige haha). Men tyckte den var en aning B.. trodde det skulle vara mer bling och glam men inte.. Tänkte skriva ett inlägg om det snart :)

    Allt bra annars då? :)

    SvaraRadera
  27. Sv: Eller hur, han hade dukat upp middagen jättefint och tänt ljus osv, riktigt trevligt! :)

    SvaraRadera
  28. Sv: Ja :D hoppas du får en bra tisdag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails