tisdag 16 augusti 2011

Recension: ES A155 False lashes from KKCenterHK



Innan jag åkte på semester så fick jag hem en ask med ES A155 lösögonfransar från KKCenterHK och nu tänkte jag att ni skulle få höra vad jag tycker om dessa. Du hittar alla KKCenterHK:s ES produkter här. De här fransarna ser inte lika naturliga ut som de jag testade förra gången, ett inlägg om det hittar ni här. Jag känner mig lite som en docka i de här fransarna men de ser inte så konstiga ut och de känns inte alls konstigt att använda dem. Perfekta för en partykväll. Rekommenderar KKCenterHK om du är ute efter bra ögonfrasar till ett bra pris. KKCenterHK skickar internationellt och märker försändelsen med "gift". Vill du veta hur mycket frakten till Sverige skulle kosta så lägg de varor du önskar köpa i varukorgen och tryck sedan på varukorgen så kan du se hur mycket frakten blir. Deras sida är på engelska.  

Before I went on vacation I got a box of false eyelashes in the model ES A155 from KKCenterHK and now I thought I should let you know what I think about them. All of KKCenterHK's ES products can be found here. These doesn't look as natural as the last ones I tried (you can read about that here) but they are great for a night out. I feel like a doll with these lashes but they don't look or feel weird. I highly recommend KKCenterHK if you're looking for great false eyelashes to a great price. KKCenterHK ships internationally and they mark the order as "gift". If you would like to see the shipping then you can put the items you like to but in to your shopping cart and then click on the cart to see how much the shipping will be.
 
Follow Kashayas blogg


 

11 kommentarer:

  1. det är så läckert med lösögonfransar :)

    SvaraRadera
  2. Great blog! Beautiful eyes and photos! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Sv: Nej det var verkligen inga fel :D Underbar resa!

    SvaraRadera
  4. sv; kul att du tycker så !:)

    SvaraRadera
  5. Ja, det är väl så jag gillar det :)
    Hittar du på något kul idag?

    SvaraRadera
  6. sv: ja det är väldigt pilligt! jag klarar inte av att sätta på såna :P

    SvaraRadera
  7. looks great! so long and pretty!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  8. Hur ser det ut på jobbmarknaden för dig?

    SvaraRadera
  9. Hej! :) Tack för tipset om sidan! :)
    1, Men sidan är på engelska och verkar vara utländsk? Beställde du därifrån ändå och sa att du ville ha beställningen till sverige?
    2, Hur mycket extra kostade det? :)
    3, Eller samarbetar du med dom och frågade om ett samarbete? Isåfall vart på sidan gjorde du det? :)

    Skulle vara så glad om jag fick svar på frågorna! :)
    Blogg: http://linnholmstrom.devote.se
    Mejl: 96linn@live.se

    svara genom nogon av dom! :)
    MVH/ Linn H

    SvaraRadera
  10. Tack så mkt :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails