måndag 15 augusti 2011

Outfit of the day

Dagens outfit/Outfit of the day:
Tee: Avanna 
Klänning /dress: Rut mfl
Väska: Minns ej /random
Armband/ bracelets: Cara Collection

Jag har också fått den här söta awarden av fashion for life

 Har dock inte hunnit göra den förren nu då jag varit bortrest. Egentligen ska man ge awarden till 15 bloggare men jag tycker det är så svårt att välja då de finns så många bra bloggar där ute så känner du dig manade så feel velcome to do this award.=) Jag ska även berätta tre saker för er nämligen min favorit färg: rosa/svart kan inte välja, min favoritmat: Chili con carne tror jag och 3min favoritplats att resa till: New York (aldrig varit där).

Also I got this adorable award from fashion for life that I haven't had the time to do since I been away on vacation. Thanks sweetie for the award! I'm suppose to give this award to 15 other bloggers but since it's so har do decide I'm not going to do that. You all have great blogs so if you feel like doing the award the feel welcome to do so.=)

I also have to tell you 3 things about myself
my favourit:
1 color: Pink or black
2 food: Chili con carne maybe
3 place to visit: New York (never been there).


Follow Kashayas blogg


 

13 kommentarer:

  1. You look absolutely lovely! I love your dress and the color of your clutch!!! Love your blog and now following! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Händer idag då? :)

    SvaraRadera
  3. ooooh you look so great!! love the clutch!

    xxx

    lifeisroyalty.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. verkligen :) jo det har jag tack, hoppas på det samma till dig med :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. sv: Åh, tack, kul du tycker det:D jag älskar också svartvita bilder. Lägger ut något svartvitt nu varje dag:O blir faktiskt lite mycket.

    SvaraRadera
  6. Congrats on ur award! Happy Tuesfay babe : )

    SvaraRadera
  7. Avanna gör så fina toppar =)

    SvaraRadera
  8. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/august/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  9. Svar:
    Ja nu mår vi bättre, tack och lov! Fy fan för magsjuka, hatar det också..gaahs! Hoppas att vi slipper får det igen :)

    SvaraRadera
  10. sv: haha ja de lär man va! händer i veckan då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails