torsdag 25 augusti 2011

OPI A taupe the space needle


 Two coats of A taupe the space needle + base coat from OPI and top coat from FACE Stockholm

OPI:s A taupe the space needle kommer från deras höst- och vinterkollektion 2011, Touring America, och är ett brungrått lack som jag inte hade förväntat mig att jag skulle gilla men det gjorde jag. Färgen känns elegant och bilderna gör det inte alls rättvist. Håller sig fint i  uppåt en vecka med under- och överlack.
OPI:s A taupe the space needle is from their 2011 fall- and winter collection Touring America and is a taupe color that I didn't expect to like but when I tried it on I realized that I did like it. The color looks very classy and the pictures doesn't make it justice. Stayed on fine for about a week with base- and top coat. 

Follow Kashayas blogg

24 kommentarer:

  1. vilken underbar höst färg :D
    har faktiskt inte haft något brunt naglack, dags att köpa det :)

    SvaraRadera
  2. haha javisst kan de vara det. ... :)

    snygg färg :)

    SvaraRadera
  3. Tack för din komment! Vad roligt att du besökte mitt blog och välkommen igen! :-)

    SvaraRadera
  4. sv: ja det är alltid så gott :-)

    SvaraRadera
  5. Ahh hehe :) fina naglar!

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. sjukt snygg färg, like like like på den. höstfärg verkligen :) och ja, jag är pepp på höst nu haha.

    SvaraRadera
  7. Ja, nu har jag ännu fler timmar att spendera i soffan:) Hoppas på regnoväder nu då;) haha

    SvaraRadera
  8. snygg färg :)
    /neafoshoo.blogg.se

    SvaraRadera
  9. tack det är bra, självda? :D

    SvaraRadera
  10. DAGENS BLOGG VINNARE ÄR DRAGEN, KOMMER UPP I MORGON KL 12:00. KOLLA OM DET VAR DU! OM INTE, FÖRSÖK DÅ IGEN. :d HOPPAS DU HAR EN UNDERBART BRA DAG. KRAM

    SvaraRadera
  11. Absolut! Och välbehövligt :)

    SvaraRadera
  12. Jag tror att den färgen är jätte snygg med passande kläder till! =) Men den är inte riktigt min smak! Jag är lite mer för starka färger!

    SvaraRadera
  13. jag måst köpa lite höst-lack snarast! har bara massa ljusa somriga :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  14. Håller med! Det har ju varit dåligt väder hela sommaren så det skulle sitta fint med ett antal soliga dagar nu. Hösten är lång och mörk i alla fall.

    SvaraRadera
  15. Hehe ja det får vi hoppas :)

    Ska du göra något kul denna fredag?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails