fredag 19 augusti 2011

OPI Avojuice Hibiscus blossom



Medans jag var i Berlin så hade den här OPI Avojuice Hibiskus Blossom hand & body lotion kommit hem till mig för att testas. Har bara hunnit lukta på den än och den luktar iallafall helt underbart. Nu håller jag bara tummarna för att den är lika bra som deras Manicure|Pedicure kräm som jag testade för ett tag sedan. Mer om den kan ni läsa här. Den har nämligen till och med fått min man som alltid varit anti allt vad krämer heter att bli frälst. Vad jag tycker om denna får ni veta så snart jag hunnit testa den. 

Kan köpas här för 50 kr för 30 ml eller 180 kr för 200 ml.
While i was on my vacation in Berlin this OPI Avojuice Hibiscus blossom hand & body lotion had been sent to me for testing. I've only had time to smell it yet and the scent is fantastic. Now I only hope that it is as good as the their Manicure|Pedicure cream that I tried a while back. You can read about that here. It even got my husband that always been against all kinds of creams and lotion to change his mind. I will let you know what I think about this cream when I have had time to try it. Can be bought here.
 
Follow Kashayas blogg
 

13 kommentarer:

  1. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/august/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  2. ah det va hekt sjukt varmt när jag vaknade i morse.... bläää slängde mig i duchen på en gång!!!

    SvaraRadera
  3. Jag har ju ärligt talat inte tagit mig ur sängen ännu så min fredag är rätt så slapp ännu.

    Vad gör du för skoj?

    SvaraRadera
  4. svar: japp, tävlingen finns uppe på bloggen nu :D detsamma!

    SvaraRadera
  5. vad gott det lät, skulle man ju nästan vilja stoppa ner hela näsan i flaskan :P

    SvaraRadera
  6. Härligt att höra =)
    Jo det är toppenbra! :)

    SvaraRadera
  7. Åh den ser inte helt fel ut!
    Ja det går föööör fort fram ibland,hehe..

    SvaraRadera
  8. I LOVE OPI products - this one sounds incredible! :)

    SvaraRadera
  9. svar: alltså, den ligger liksom uppe på bloggen redan!!!!

    SvaraRadera
  10. Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)
    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails