onsdag 24 augusti 2011

On my way













Nu ska jag ta min extremt stylish ryggsäck och ta en tur till universitetet och lämna tillbaka ett antal kilo böcker... Sen ska jag förbi svägerskan med en liten present till hennes son. Hur söt är inte den här lilla dinosaurien som vi köpte i Berlin?

Now me and my stylish back pack is of to the university to leave a couple of pounds with books to the library. Then I'm going to see my sister in law and give her son a little present that we bought for him in Berlin. How cute is this lite plastic dino?

- Posted using BlogPress from my iPhone

15 kommentarer:

  1. Hur känns det att lämna tillbaka böcker? Söker du jobb nu eller vad händer?

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra=)
    Jo dte är fint.
    Har ni med sol? :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det var verkligen disigt i morse :O

    Hehe yes!

    SvaraRadera
  4. sv: haha ja gör de! allt bra med dig?

    SvaraRadera
  5. Svar: Nej det var verkligen dundertråkigt att komma hem ;/

    SvaraRadera
  6. gillar med dem, därför jag hyrde den, men den var inte jätte bra direkt :(

    SvaraRadera
  7. underbart :) Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. Kram

    SvaraRadera
  8. Ja det är synd, men den var ju inte kass men, ja den funkar och slå ihjäl lite tid med :)

    SvaraRadera
  9. Dagens blogg är avslutad, kolla och se om du vann eller delta igen, lottar ut vinnare imorgon! :)
    kraam!

    SvaraRadera
  10. Tackar :) Jo kollade priset och var helt chockad, skorna ser mkt dyrbarare ut :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails