söndag 14 augusti 2011

Nyinvigning av The Voice Streetdance School

Igår var jag på nyinvigning av The Voice Streetdance School som ordnades av finest.se. Det bjöds på dricka och god mat (Cesar-sallad) från Vapiano och vi fick snitsiga tofflor att ha på oss inne i danslokalen. Sedan var det efterfest på Café Opera. På det hela taget ett riktigt lyckat event!

Yesterday I attended a party that finest.se had organized to celebrate the re-opening of  The Voice Streetdance School that have moved to a new address. We got free drinks and great food from Vapiano, Ceasar salad, and we got these slippers to wear inside so that our shoes wouldn't scratch the dance floors. Afterwards we went to an after-party at Café Opera.














Tofflorna/ The slippers







Matlådor från Vapiano/ Boxes with food from Vapiano







Having a drink at Café Opera










Alla fick en goodiebag med sig hem. /We all got a goodiebag

Follow Kashayas blogg


 
- Posted using BlogPress from my iPhone

21 kommentarer:

  1. Åh vad skoj! Ibland önskar jag att jag bodde lite närmare stockholm så jag också kunde få gå på events :) ser lyckat ut!

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med =D Men det tror jag faktiskt att hon kommer att göra =)

    SvaraRadera
  3. Men hallå jag såg dig på eventet igår jag vist inte att de va du som hade denna bloggen! :D Va kul! :D

    hoppas du hade kul!

    KRAM!

    btw, fina bilder själv! :D

    SvaraRadera
  4. Det lät som ett roligt event! =)

    SvaraRadera
  5. sv: tack :D oki, ne de blev inget för de regnade och ja mådde inte så bra idag tyvärr :/ men de kanske blir av någon annan dag ist (:

    SvaraRadera
  6. mm verkligen :/ det är så tråkigt :(

    SvaraRadera
  7. looks like lots of fun, plus you always seem to score great goodie bags! I just remember your OPI event... still jealous!

    SvaraRadera
  8. drinken såg inte helt fel ut =)

    SvaraRadera
  9. sv: det låter ju skoj! :D är du dansare?

    SvaraRadera
  10. verkar ju ha varit himla f*cking nice ^^, ser ut som det var trevligt och massa kul! :D

    SvaraRadera
  11. ja det hoppas jag med, jag avskyr mina korta små ben :/

    SvaraRadera
  12. Mm, jag har sovit så dåligt den senaste veckan, så det finns mycket att ta igen.

    Allt väl?

    SvaraRadera
  13. sv: ja det tycker jag att du ska göra, den var riktigt rolig :)

    SvaraRadera
  14. Det såg ju inte dumt ut! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails