måndag 15 augusti 2011

Höstnyheter från Too faced

 Smokey Eyeshadow collection 350 kr
 Size Queen mascara
 Shadow Insurance, Lemon drop 250 kr
 Perfect Eyes waterproof eyeliner 195 kr
 Exotic Color - Intensive Eye Shadow Singles 195 kr
 Shadow Brushes Essential 3-piece set 420 kr

Hos Too Faced är ögonen i fokus i höst. Kollektionen Midnight in the garden of glamour innehåller en ny Shadow Insurance primer i färgen Lemon drop, Perfect eyes Waterprood eye liner i färgerna Perfect Black, Perfect Peacock, Perfect Black Orchid och färgen Perfect Purple. Exotic Color Eyeshadow Singles kommer i tolv nya satin färger; Cop a Teal (Peacock Blue), Copper Peony (Copper Sun), Frilly Lily (White Crystal Shimmer), Firefly (Antique Gold Shimmer), Midnight Mist (Midnight Sapphire), Poison Orchid (Midnight Amethyst), Nice Stems! (Golden Clover), Petals to the Metal (Midnight Emerald) och Violet Femme (Lavender). Smokey Eyeshadow collection innehåller sex fina färger för en snygg sotning; Firefly (Silvery Taupe, White Lie (sugar white), In a Flash (Silver Shimmer), Cloves (Bronzy brown)Nice Ash (Charcoal) och Smoking Jacket (Black Plum).

Jag älskar nästan alla färgerna i den här kollektionen och som ett stort fan av Too Faced:s ögonskuggor så känner jag att deras höstkollektionen kommer att bränna ett stooort hål i min plånbok. Finns att köpa hos Eleven.se , NELLY.COM och från och med September på NK i Göteborg.  

Too Faced's fall collection is focusing all on the eyes. The collection Midnight in the garden of glamour contains of a new Shadow Insurance Eyeshadow primer in a color called Lemon drop, Perfect eyes Waterpoof eye Liner in Perfect Black, Perfect Peacock, Perfect Black Orchid and Perfect Purple. The Exotic Color Eyeshadow Singles comes in twelve new satin colors; Cop a Teal (Peacock Blue), Copper Peony (Copper Sun), Frilly Lily (White Crystal Shimmer), Firefly (Antique Gold Shimmer), Midnight Mist (Midnight Sapphire), Poison Orchid (Midnight Amethyst), Nice Stems! (Golden Clover), Petals to the Metal (Midnight Emerald) och Violet Femme (Lavender). The Smokey Eyeshadow collection contains six nice colors for the perfect smokey eye; Firefly (Silvery Taupe, White Lie (sugar white), In a Flash (Silver Shimmer), Cloves (Bronzy brown)Nice Ash (Charcoal) och Smoking Jacket (Black Plum).

I love almost every color in this collection and as a big fan of Too faced's eyeshadows I'm guessing that this fall collection will leave a big hole in my wallet. Can be bought at Eleven.se

Follow Kashayas blogg


 

14 kommentarer:

  1. Det är tråkigt med regn men det hade varit tråkigare om jag hade varit tvungen att gå ut :P
    Jo, alla ser ju det på olika sätt. Jag kanske gillar en karaktär medan någon annan tycker att "fiendekaraktären" är mer intressant. Så på ett sätt är det ju intressant hur de fantiserade när de läste boken, hur de tyckte att det skulle vara.

    SvaraRadera
  2. Blir snart sminkshopping här! :)

    SvaraRadera
  3. Mycket fina saker! Ja Ibland är det kul med spontanutflykter :-)

    SvaraRadera
  4. Hmm, tror aldrig jag har hört talas om det märket faktiskt :S

    SvaraRadera
  5. Jag gillar deras ögonskuggor!

    SvaraRadera
  6. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/august/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  7. jo jag med haha :D


    Jag tänkte höra .. får jag ha min banner till min butik på din blogg? Den tar ganska liten plats :)

    Som tack för du en rabattkod när du vill handla :)

    SvaraRadera
  8. Thanks for the comment! And your posts are very helpful!

    Wanna follow each other? ; )
    http://cinderellaalert.blogspot.com/
    xoxo

    SvaraRadera
  9. sv: ja, nu mår ja bättre :P hade glömt att ta medecinen två dagar i rad så kanske inte så konstigt att ja mådde dåligt xD haha

    SvaraRadera
  10. i have never used these cosmetics, but they look great. especially size queen mascara and eyeliners ;)

    SvaraRadera
  11. Åh, det är dags för mig att köpa en ny mascara snart! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails