måndag 15 augusti 2011

Goodiebagen från nyinvigningen av The Voice Streetdance school


För er som är nyfikna så innehöll min goodiebag följande:

Here you can see what was inside my goodiebag:
  • Stockholmsgruppen Cosmetics Face cleanser all skintypes
  • Stockholmsgruppen Cosmetics Body Lotion fragrance free
  • Trosor & två par strumpbyxor från Dim /Panties and two pair of panthose/tights from Dim
  • Wet n wild eyeshadow palette E246 Greed Gourmanidise
  • Viva La diva nagellack/nailpolish 36
  • Viva La diva Color Drops ögonskugga/eyeshadow 1 Angel
  • Viva La Diva Sorbet Lipgloss Orange
  • Paco Rabanne Lady Million sample
  • Paco Rabanne 1 million sample
  • Nyckelkedja / key chain
  • SB12 Boost lakrits tuggummi/ bubblegum
  • Tampon for free tamponger/ tampons from Tampons for free


Follow Kashayas blogg


 

24 kommentarer:

  1. Kul med goodie bag :-)
    Hoppas ni slapp regnet !

    SvaraRadera
  2. Fniss, nä det är nog sant, vad gör man inte för att glädja de små :P

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Vill också ha goodie bags! =)

    SvaraRadera
  4. sv: härligt! med mig är det toppen :)
    jag hade inte heller plats men fick möblera om lite hehe :)

    SvaraRadera
  5. Det såg ju inte helt fel ut :)

    Sv: Jag fyller sista augusti :)

    SvaraRadera
  6. Så mye bra innhold I goodiebagen! ;)

    SvaraRadera
  7. verklighetsbaserade böcker är alltid bäst, men det gör också väldigt ont och läsa dem! :(

    SvaraRadera
  8. What a great goodie bag! I used to wear DIM tights but can't seem to get the right pair here as easily.

    SvaraRadera
  9. Nej, jag har inte märkt av något personligen, det var inte speciellt mycket vatten på vägarna när jag åkte till jobbet imorse, som tur är men det är himla trist när det händer andra.
    Ajdå vad synd, jag hade ju precis börjat titta på det och gillade det ;)
    Åh, kul med invigning och goodie bags :)

    SvaraRadera
  10. hej va fina saker du fick :D hur länge har du gått på streetdance ?? :D

    SvaraRadera
  11. åh vad kul med goodiebag :)

    SvaraRadera
  12. Vilken toppen-goodiebag! Massa bra saker i den ju :)

    SvaraRadera
  13. Det var ju en riktigt smaskig goodiebag!

    SvaraRadera
  14. Oj så mkt bra saker man fick med sig, jag saknar att få inbjudningar, här finns det inte så många event att gå på :)

    Kalaset var mkt bra :)

    SvaraRadera
  15. Åhh, jag vill också ha goodiebags!!

    Jag mår nog okej, är bara så deppig av detta vädret!!

    SvaraRadera
  16. Den såg ut att innehålla mycket roligt :D

    SvaraRadera
  17. Vilken härlig goodiebag det ser ut att vara :) Sånt är alltid kul ;)

    Btw, du kanske har lust att komma inom när vi har får e.l.f. event i Sthlm i September? Hade varit kul!

    SvaraRadera
  18. Thanks for your comment :)

    http://chicgeekblogger.blogspot.com/

    Please take a minute to look at my trunkshow;

    http://iouproject.com/tsh/jessica-karen/

    SvaraRadera
  19. sv: hahahahaha jadu, de kanske vore något att pierca. Då kan ju ingen härma? hahaha

    SvaraRadera
  20. Ser inte helt fel ut ju :)

    SvaraRadera
  21. Hej!
    Du hitta Lady Million billigt på http://www.spadag.se bara 349 kr.
    Mvh Alexandra

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails