måndag 29 augusti 2011

Goodiebag från bookreleasen på NK


Fick en liten goodiebag också på releasefesten för Hans-Olov Öbergs bok Djävulens tonsteg. Köpte självklart även boken ifråga. Ser fram emot att läsa båda dessa böcker. Ska nog börja med Djävulens tonsteg redan ikväll.

Nyfikna på mer bilder från releasefesten så hittar ni det här på bloggen hos Skugge & Co.

I got a little goodiebag at the release party for Hans-Olov Öbergs book Djävulens tonsteg. I also bought Djävulens tonsteg and are looking forward to read that book and the book I got in the goodiebag.

If you would like to see more pictures from the release party then the once I've already published then you can look at the Skugge & Co. blog
Follow Kashayas blogg

13 kommentarer:

  1. En författare jag faktiskt aldrig har hört talas om :S

    SvaraRadera
  2. Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. jo det tror ajg nog, jag planerar en liten flytt just nu, men jag säger inget mer förens jag vet mer. :D hehe ;) allt bra ikväll? kramar

    SvaraRadera
  4. Tack, ja snart blir det värme för oss :-)

    SvaraRadera
  5. Ja jätte snällt och javisst var den söt.... alla behöver ett extra hjärta :)

    SvaraRadera
  6. alltid kul med goodiebags!

    SvaraRadera
  7. Härligt med goodiebag, sånt uppskattas alltid! :D

    Btw, kan du ge dig min mailadress så ska jag skicka dig en ting ;)

    sv; jaa, jag trodde det skulle vara lite mer glamour men icke sa nicke ;(

    SvaraRadera
  8. jo det börjar bli lite bättre nu. :) vad har du gjort ikväll då. :) kram

    SvaraRadera
  9. Sv: Ja :D Hoppas du får en bra tisdag!

    SvaraRadera
  10. Sv: Var ett tag sedan jag åt det med, så när vi var på affären igår så fick det följa med hem.

    Super mysigt var det :)

    SvaraRadera
  11. Härligt=)
    Hur är det annars då?:)

    Kul med goodiebag.

    SvaraRadera
  12. I'm gonna look right now ^^.
    x

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails