söndag 28 augusti 2011

Dinner time




- Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

  1. sv: tack, det var det :)
    Mysigt med kräftor

    SvaraRadera
  2. ja chupa chups är supergott min favvoklubbor! ;)

    SvaraRadera
  3. Mums!
    Fast besvärliga att äta tycker jag =)

    SvaraRadera
  4. vad trevligt, nej jag hjälper en kille som ville gå med i xtios familj och öppnar http://xtiomusik.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Sv: Det var det verkligen också, hihi :)

    SvaraRadera
  6. a dock ar det sämstaste kvalliten hela kilklacken lossnade från själva fotdelen så jag ska lämna in dem på tidsag.... :/

    SvaraRadera
  7. Ja, jag älskar ju böcker så det vore ju ett passande jobb :)

    SvaraRadera
  8. It's look gorgeous! hahaha
    xx

    http://naominray.wordpress.com/
    @BlogInRay

    SvaraRadera
  9. mums vad gott! :D

    sv: ja det är riktigt skönt att bli av med dem, än så länge så är det 16,5 kg som försvunnit :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails