torsdag 23 juni 2011

PHAX bikini rea




När jag skrivit om mina Phax bikinis har jag fått en del kommentarer från er som varit sugen på en men tyckte att de varit för dyra så tänkte tipsa om att spana in Phax rea-avdelning där ni bland annat hittar dessa snyggingar ovan till reducerat pris.

When I have been writing about my bikinis from Phax I have gotten some comment from those how wants one of Phax bikinis of their own but thinks they are too expensive so I thought I should tell you all that Phax swimwear Sweden has some hot bikinis for sale here. 
  

42 kommentarer:

  1. Snygga bikinis! tack, visst var det en söt dikt :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte varför, men jag gillar inte de där bikinisarna :O Vet inte om det är kombinationen jag inte gillar eller typen.. :O

    SvaraRadera
  3. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  4. I love these photos, wahou :)
    http://mesconfessionsparisiennes.wordpress.com :)

    SvaraRadera
  5. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  6. love all these! gorgeous prints!

    SvaraRadera
  7. ha en fortsatt trevlig helg nu

    SvaraRadera
  8. Bikini=ångest... och inte för att den är dyr, det är det minsta problemet!

    SvaraRadera
  9. Det var kanon på midsommar :)

    SvaraRadera
  10. Svar: det gick relativt bra ändå. bilen hann sakta ner i alla fall så skadorna var inte så illa som de kunde varit, den vägen är väldigt mörk och det är 90. Så det kunde ju gått riktigt, riktigt illa.

    SvaraRadera
  11. Riktigt snygga!

    SV: Inte? Har båda här hemma och de är riktigt bra!

    SvaraRadera
  12. Desperation vr skitskum och riktigt läskig i Stephen King anda. Jag vågade inte se klart den hahaha

    SvaraRadera
  13. these are so cute!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  14. sv: Kul, kom ihåg att det är dubbelt så stor chans att vinna om du gillar inlägget på bloglovin! Gör det och släng in en extra kommentar så jag vet att du dubblat chanserna! ;)

    SvaraRadera
  15. tack så mycket :) ja det är alltid skönt att vara ledig lite :) hihi

    SvaraRadera
  16. Dit måste jag in och kolla nu!

    SvaraRadera
  17. Med mig är det bra. Snygga bikinis du tagit fram.. Hur mår du då?

    SvaraRadera
  18. Den ska jag spana in!

    Sv: ja det var jättehäftigt!

    SvaraRadera
  19. Helgens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.
    Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/june/helgens-bloggvinnare-v-25.html
    KRAM

    SvaraRadera
  20. sv: Jag älskar den blåa färgen:D

    SvaraRadera
  21. Great bikinis. The second to the last is a really great color :D
    Xoxo
    Sarah

    SvaraRadera
  22. Such sexy swim suits. Only now I need to go on a diet before I get one like this.Lol
    www.thoughtsofpaps.blogspot.com

    SvaraRadera
  23. Åååh, det där skulle du inte ha tipsat om! Fast det är rea så har jag inte råd att köpa nå bikinis nu ;( Så mycket som ska betalas nu i samband med nya lägenheten.

    sv; jo vi har i stort sätt kommit iordning med lägenheten, bara småsaker som att hitta tavlor till väggarna osv. Men vill inte stressa med att banka upp vad som helst på väggarna när lägenheten är helt nyrenoverad. Har du tips på nån bra sajt som säljer schyssta tavlor som inte är IKEA? :)

    Jag kan göra ett inlägg om mina favoriter hos e.l.f :)

    SvaraRadera
  24. Damn thos bodys ! can i have them?

    New outfit post ; Blue blue sky!
    www.mirfashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  25. Ja, kanske Venedig :) Romantisk! :P

    SvaraRadera
  26. Ja visst är det skojsigt ;)
    Gratis är bäst!

    SvaraRadera
  27. Veckans blogg är nu utsedd och får nu synas i min meny i en hel vecka. Stort grattis till vinnaren!

    Vill du också synas hos mig i en hel vecka? Anmäl dig i den nya omgången dirkekt!

    DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/june/bloggvinnaren-for-vecka-25.html#trackback

    SvaraRadera
  28. Besök och kommentera gärna min blogg! :)
    Vill gärna höra din åsikt!
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  29. Gorgeous bikinis! Love the colorful printed ones.

    SvaraRadera
  30. De är jättefina, denna sommaren blir det nog inte bikini dock :P (Har gravidhull kvar ;-))

    SvaraRadera
  31. Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/june/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  32. Åh skall spana in för den sista var verkligen skitfiiin!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails