måndag 27 juni 2011

Paket från Lingerieplease




Det som kom med posten i morse var en Wonderbra och ett par fina BH-band från Lingerieplease.co.uk. Tack så mycket! Ska bli så kul att testa dessa. Har redan hunnit tänka ut flera plagg som jag vill prova både BH:n och dessa BH-band med. Dock tänker jag använda BH-banden till en svart BH och inte till den här. 

Självklart får ni veta vad jag tycker om dessa när jag hunnit testa dem.

The package that I received this morning was from Lingerieplease.co.uk and contained a Wonderbra and a box of lovely bra straps. Thank you Lingerieplease! It's going to be so much fun to try these out. I have already thought of plenty of clothes to try both the bra and the bra straps with. I'm going to use the bra straps on a black bra and not on this one though .

I will of course let you know what I think of both the bra and the bra straps when I have had them time to try them out.

  

19 kommentarer:

  1. Dom där är JÄTTE bra.
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  2. Vilken smart och fin bh :)
    Jo, boken var rätt kul! Lite oväntat och spännande sådär.
    Ja, jag tror det kan vara riktigt fint. Jag var i Rom i november och gillade det verkligen så jag hoppas vi åker till Venedig :)

    SvaraRadera
  3. skönt att det går åt rätt håll :)

    SvaraRadera
  4. sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

    SvaraRadera
  5. love how they have made bras just more convenient!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  6. sv: Tack så mycket! härlig blogg du har! =)

    SvaraRadera
  7. Gud så bra och praktiskt!!!! Hoppas det är superbra!

    SvaraRadera
  8. Wonderbran är verkligen wonderful :)

    SvaraRadera
  9. *RE*Kul att du är med i veckans blogg, håller tummarna för dig då! :)

    SvaraRadera
  10. Tack ska du ha! Den blev faktiskt riktigt bra, hoppas att din också blev jättebra :)

    SvaraRadera
  11. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tisdag-dagens-blogg-4.html#comment

    SvaraRadera
  12. VAd ska du hitta på idag då? :)

    SvaraRadera
  13. Jättefina saker. Behöver med införskaffa lite nytt :-)

    SvaraRadera
  14. Härligt att höra :)
    Min vecka har med börjat bra:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails