torsdag 2 juni 2011

Lumene Lingonberry Liplacquer



Lumene Lingonberry Liplacquer ska ge både heltäckande färg och glans villket jag tycker låter riktigt bra, någon som testat? Själv har jag faktiskt aldrig testat Lumenes makeup men jag gillar verkligen deras hudvårdsprodukter.

Lingonberry Liplacquer finns i 10 färger och jag är sugen på att testa dem alla. Rekommenderat ca pris är 109 kr. Finns att köpa hos Åhléns och Kicks.

Lumene Lingonberry Liplacquer is supposed to give both color and shine which sounds really great, anyone how tried it? I have only tested Lumene's skincare products and I really like them.

Lingonberry Liplacquer can be bought in 10 different colors and I would like to try them all.

16 kommentarer:

  1. jag och namn, får återkomma med mascaran tills jag är hemma igen :)

    Jodå, du skickade en kommentar, men ibland blir man virrig och undrar om man verkligen gjort det :)

    SvaraRadera
  2. Så många fina färger :)

    SvaraRadera
  3. jo det är bra ;) hehe följer du mig på bloglovin? :D

    SvaraRadera
  4. ja visst är den snygg! :) den kommer från victorias secrets :)

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag hade också gärna fått mer volym av den, men har vant mig vid den ändå :)

    SvaraRadera
  6. Jag gillar inte det märket. Jag har inte varit nöjd med något jag har köpt från de.

    (Svar: Jag jobbar faktiskt inom vården och pluggar samma, så det är därför jag inte kan använda nagellack.)

    SvaraRadera
  7. I've never heard of these! would love to try them!

    SvaraRadera
  8. Nej precis och det roliga är att har man jobbat så länge så man fått fast anställning så finns det ju liksom ingen anledning till oro? Lurad på vad kan man ju undra då. Nä det är kränkande så det förslår.

    SvaraRadera
  9. Tack! Ja jag gillar den =D Jättemysig med ^^,

    SvaraRadera
  10. Jag gillar Lumenes smink men har inte sett detta innan så det kanske jag borde spana lite mer på :)

    SvaraRadera
  11. love all the colors so pretty!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails