onsdag 22 juni 2011

BY CARA


Ni har väl inte missat att Cara Collection nu även har en herrkollektion vid namn BY CARA men snygga maskulina armband i äkta läder? Direktlänk till herrkollektionen här.

I hope you haven't missed that Cara Collection now also have a collection for men? The line is called BY CARA and contains nice masculine bracelets in leather. Click here to go directly to the BY CARA line. 

Tip! You can change the currency to your own currency in the upper left corner of the web shop.


37 kommentarer:

  1. Såna armband är riktigt snygga men inte riktigt min sambos stil dock..

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen så man kan ha sina fina kläder på midsommar!hoppas de dyker upp i lådan innan bara;)

    SvaraRadera
  3. SV: Jaa, det är mycket gott som väntar!

    SvaraRadera
  4. sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg, gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)

    SvaraRadera
  5. Ja den var otroligt god..Hade velat ha en till :)

    SvaraRadera
  6. - hihi japp! :) aha okej, jag har precis fixat mej klart :)

    SvaraRadera
  7. Yeah :)
    Det gick superbra!
    Hoppas du har en fin dag?

    SvaraRadera
  8. va härligt. jo min med :) gör du nu? :) kram

    SvaraRadera
  9. i dont know how i feel about men wearing bracelets

    but these pictures are definitely doing a good job of persuading me

    SvaraRadera
  10. hehe tackar, klippt dem själv. ;-)

    SvaraRadera
  11. sv: Jaa :D okej skönt:)

    SvaraRadera
  12. ja den är jätte snygg i verkligheten ;) kommer nog bli jätte fint i min lägenhet :)

    SvaraRadera
  13. Mycket snygga armband nästan så man vill ha till sig själv =)

    tack så mycket! Det var ett pulande kan jag säga men nu är det på plats

    SvaraRadera
  14. Emmy arwads vad är det? Häftigt iaf att armbanden kommer vara i deras goodibags :)

    SvaraRadera
  15. - aw tack! hur mår du ikväll? :)

    SvaraRadera
  16. God kväll snäckan...Ha en mysig kväll.kram

    SvaraRadera
  17. Gå in och hjälp mig vilken text ja ska tatuera in! Tack på förhand :) http://ellinorsannelius.blogg.se

    SvaraRadera
  18. va kul :) va lagar du då?

    SvaraRadera
  19. Jag tittade mer på mannen ;)

    SvaraRadera
  20. Tackar! :)
    Åh, vad kul. Hoppas att det blir något av resan då :)

    SvaraRadera
  21. Lust att kika min blogg? LOVE

    SvaraRadera
  22. this is really neat! I know lots of guys who would love this!

    SvaraRadera
  23. O boy, jag är verkligen kass på att svara på kommentarer men har inte haft mycket tid över för bloggen pga av flytt och jobb.

    sv; filmen var helt okej, kanske hade den vart bättre om jag var pigg men tror jag halvsov igenom den mer eller mindre ;)

    Allt bra med dig då? :)

    SvaraRadera
  24. Har vart så bra =)
    Mycket nöjd! :)

    SvaraRadera
  25. Snyggt! Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  26. SVAR: Jag tror ganska mycket på en variation. Om du alltid börjar tidigt så kanske man tröttnar. Man behöver en sovmorgon någon gång ibland :)

    SvaraRadera
  27. Najs. Kan vara riktigt snyggt med armband på vissa killar.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails