måndag 27 juni 2011

Bonzai!

I helgen så har vi firat midsommar och vår tredje bröllopsdag därav sent svar på era kommentarer. Har faktiskt inte tagit några bilder i helgen så jag bjuder istället på en bild på Bonzai trädet vi köpte för ett tag sedan. Fint va?

Blev väckt av dörrklockan i morse och senare idag ska ni få se vad som kom då.

This weekend we have been celebrating midsummer and our third year as a married couple (yesterday was our anniversary). I actually didn't take any pictures this weekend so a picture of the Bonzai three we bought a while back will have to do. Isn't it nice? 


Today the doorbell woke me up and later today I will show you what I received then.

  

17 kommentarer:

  1. sv: härligt :) jo, samma här! :)

    SvaraRadera
  2. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?
    kram

    För större chans att vinna kan man länka min blogg eller fråga en fråga i bloggsvar :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gjort nåt av dessa! :)

    SvaraRadera
  3. sv: härligt det är bara bra med mig med! :) hade du en bra midsommar?
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja vi får hoppas att min prins mår bättre under dagens gång..Fint träd du har..kram

    SvaraRadera
  5. grattis i efterskott till er 3åriga bröllopsdag

    btw, har din man blivit helt återställd igen?

    SvaraRadera
  6. haha ne de e jobbigt :c

    SvaraRadera
  7. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/june/mandag-dagens-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  8. Gå med i veckans blogg för och få ett antal besökare av mina 900 besökare! PUSSSS

    SvaraRadera
  9. sv: härligt! jo den var bra :)

    SvaraRadera
  10. aww~!, that is so cute. I guess, you are happily married there :). Cant wait for ur next post!

    SvaraRadera
  11. i morgon börjar jag jobba på mitt nya jobb och sedan ska jag flytta och så med :) vad ska du göra själv då? :)

    SvaraRadera
  12. Har du en bra veckostart? =)
    Spännande, undrar vad du fick!

    SvaraRadera
  13. fint träd :D Älskar gröna växter! och ett stort grattis såklart till er treåriga bröllopsdag!!

    SvaraRadera
  14. Bonzai är så himla fina!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  15. Grattis i efterskott! :D Kan du inte posta ut bilden från eran bröllopsdag eller har jag missat det? Skulle vara kul att se :)

    SvaraRadera
  16. ja för att se Maria så är det värt det =)

    hoppas du har en bra dag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails