onsdag 29 juni 2011

Berlin!



Nu har vi bokat in en resa. Blir Berlin i år igen. Här är lite bilder från förra gången vi var här (2009).

Har ni några tips på något vi bara int får missa i Berlin så får ni gärna lämna en kommentar här eller maila mig på adressen nedan.

Yesterday I booked a trip to Berlin. Here are some pictures from last time we where there (2009). 

If you have any tip on what we shouldn't miss when in Berlin then please leave a comment here or e-mail me on the address in the end of this blog post. 


Follow Kashayas blogg

17 kommentarer:

  1. brukar också åka till Tyskland en gång per år typ :)

    SvaraRadera
  2. Idag har jag massa att fixa även om jag är ledig från jobbet. Hur går det med din uppsats då?

    SvaraRadera
  3. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/june/onsdag-dagens-blogg-4.html#comment

    SvaraRadera
  4. Åh, vad kul att ni har bokat! :) Det kommer säkert bli jätteroligt för er!
    Ja, det var fint förutom alla dumma mygg så nu har jag massor av myggbett på benen :(
    Jag tänker Venedig som i Casanova (filmen) och vill åka med en gång :)

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket :)Ganska så somrig!
    Ja, det förstår jag. Har dock inte varit i Berlin, bara i Braunsweig (om jag nu stavar rätt) och kikade på Bergen Belsen. Kanske inte lika kul som Berlin..
    Nej, och jag vet inte alls vad jag ska göra med betten. Aloe vera kanske?
    Ja, fast det är ju kul att vänta också, tror inte Venedig är så kul på sommaren, det är nog lite svalare och så på hösten när vi tänkte åka.

    SvaraRadera
  6. Thank you for your king words!!!
    I'll wait for you to come back visit me!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Morfar kommer förbi senare =)
    Bröderna och jag är hemma ensamma då päronen är på Kreta och semestrar.. :)

    Själv?

    SvaraRadera
  8. När ska den vara klar då? :)

    SvaraRadera
  9. Vinnarna av dagens blogg är uppe nu! Var det inte du som vann va gärna med igen: http://dreamstrue.blogg.se/2011/june/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

    DU FÅR SPAMMA :D Kramizar <3

    SvaraRadera
  10. Okej, men hoppas ni hinner bli klara då :)

    SvaraRadera
  11. ååh vad roligt :D

    svar: Nej än så länge har jag ingen att prata med detta om.. men vi får se, en dag i taget. Förhoppningsvis vänder det snart!

    SvaraRadera
  12. Kul att komma tillbaka där man känner sig lite hemma!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails