onsdag 30 mars 2011

What can it be?

Post att hämta men avsändare saknas. Kan inte bestämma mig för om det är spännande, eller bara irriterande, att inte vet varifrån brevet kommer?
Får se om jag hinner hämta det imorgon. Nu ska jag ta itu med det sista på examensarbetet.

Have a mail to pick up but it's missing return address so I don't know who's it from. Can't decide if I find that exciting or just annoying? Will see if I have the time to pick it up tomorrow. Now I need to do the last fixes on my master thesis.

15 kommentarer:

  1. Spännande med paket! :D

    Jo vi har fått hem Stella nu ^^Myshunden!

    SvaraRadera
  2. Sv: Härligt att höra :D
    allt är bara bra med mig också

    SvaraRadera
  3. thanks for commenting. hope we can follow each other!

    lovelouboutins.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/march/onsdagens-vinnare-ny-omgang.html
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Säkert något spännande :-)
    Lycka till med exaamensarbetet

    SvaraRadera
  6. Det är ju spännande! :D Hoppas det är något kul!

    Sv. TACK så mycket så söt du är!

    Ha en trevlig kväll!<3

    SvaraRadera
  7. Sv: Plugga tror jag, själv då? :)

    SvaraRadera
  8. kul att du är med.
    allt bra ?=)

    SvaraRadera
  9. spännande! jag blir alltid så galet nyfiken när det inte står nån avsändare :P

    SvaraRadera
  10. Du, såg att de släpper Downton Abbey 6/4, den borde du låna om du inte vill köpa! :)

    SvaraRadera
  11. Hej, super bra blogg du har! Kom gärna till min blogg och säg vad du tycker eller följ mig på bloglovin så följer jag genast tillbaka om du har bloglovin :) Säg till när du följer mig :) <3

    SvaraRadera
  12. sv: för mig blir det hemmaspa ikväll :) Massor med bad och oljor och hemgjorda ansiktsmasker. KUUUL och mysigt ska det bli :)

    SvaraRadera
  13. Oj nu e vi nyfikna här;) Kram fina <3

    SvaraRadera
  14. Välj spännande, så mycket roligare :-D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails