tisdag 8 mars 2011

Tampons for free

Finns det något som är tråkigare att köpa än just mensskydd? Nej tänkte väl det! Tänkte därför tipsa er om en sida där du kan få gratis tamponger. Igår fick jag hem mitt första paket med tamponger från Tampons for free och jag lovar, det är verkligen helt gratis!

If you live in Sweden you can get free tampons by joining Tampons for free.


Glöm inte bort att tävla, du behöver inte ha blogg för att delta (klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen:


16 kommentarer:

  1. Det är dessutom Pannkaksdagen idag =)

    SvaraRadera
  2. Tävla hos mig om en valfri ängel från Silverbiten: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/2011/march/tavling-hos-mig-silverangel.html

    SvaraRadera
  3. sv: Okej, vad kul! Hör av mig när vinnaren är utsedd! KRAM

    SvaraRadera
  4. Sv: Herrejösses, jag vet faktiskt inte. Jag brukar alltid dissekera mina semlor och ta ut massa grädde och mandelmassa. Tycker dom bökar på så himla mycket mandelmassa och grädde!
    Men kanske gör mina egna semlor? :D

    Dudå? Semmelätande?

    SvaraRadera
  5. Nja tror inte de blir några semlor idag kanske när J kommer hem om jag orkar åka iväg :)

    Bra tips om mensskydd, synd bara för jag gillar inte tamponger, jag kör på bindor....Men de borde ju med finnas gratis tycker man...

    SvaraRadera
  6. Ja hoppas verkligen det, nu får det bli lite middagsmat här snart tror jag bestämt;)

    SvaraRadera
  7. Jaså, vad har du haft för djur då?

    Tack, detsamma! :) nej, jag äter inte semlor :P Själv då?

    SvaraRadera
  8. sv ;nej ja tror inte det :) ska du äta det??

    vilken bra sida :D jag ska också gå in där o registrera mig ;D

    SvaraRadera
  9. Kanske skulle beställa såna där sen! :)

    SvaraRadera
  10. Nya nya tävlingar i bloggen, delta gärna om du vill!:)

    http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-fint-smycke-fran-josign.html#comment

    http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-snygg-ring-fran-pearlsofanca.html#comment

    Ätit nån semla idag? Visst e de gott ?:)

    SvaraRadera
  11. Sv: Ja precis, på ICA här var jag bor så hade dom minisemlor. Dom var perfekta! Men dom har dom inte längre!!

    SvaraRadera
  12. jag kör på menskopp. Behöver aldrig köpa skydd igen :)

    sv: ja fy fan vad gott det är :D Har redan ätit pannkakor :D

    SvaraRadera
  13. Det ska jag absolut anmäla mig till!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails