fredag 4 mars 2011

Ring från Bstore.se

 Idag fick jag den här söta asken från Bstore.se med posten.

Today this cute box from Bstore.se landed in my mailbox.
I den låg den här riktigt söta ringen som jag vunnit hos Alexandra. Vad tycker ni?

Anmäl er gärna för en chans att bli helgens blogg. Det gär ni här.

In it was this cute ring that I have won at Alexandras blogg. What do you think of the ring? 

If you like to have the chance to become this weekends blog then just leave a comment in this post.

Glöm inte bort att tävla, klicka på bilderna för att komma direkt till tävlingarna (alla kan delta, med eller utan blogg:

17 kommentarer:

  1. söt ring :)

    sv ; jag vann ju inte :( synd haha

    SvaraRadera
  2. Ooo that ring looks fabulous!

    Alexandra xo

    http://tovogueorbust.com/

    SvaraRadera
  3. Ååå den var jättefin!

    SvaraRadera
  4. nummer tre och fyra är mina favoriter också ^^ Lite vintage-känsla.

    vad gör du då?

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är det? :) Jag var mer stolt igår också, för han hade äntligen fått upp vår hatthylla utan att jag visste om det :P
    Mm, jo, de böckerna brukar ju kosta en del annars. Jag ska nog ta med mig några böcker till fjälls! :)

    SvaraRadera
  6. tack så mycket. snygga smycken! allt bra?

    SvaraRadera
  7. skitsnygg ring, jag gillar stooora!! ;)

    SvaraRadera
  8. Japp hoppas liten kommer trivas;)

    SvaraRadera
  9. dagens länkar finns uppe:D anmäl dig gärna igen<3
    http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lank-tavling-2.html#comment

    SvaraRadera
  10. hihi, ja det är jag. Tack:D

    SvaraRadera
  11. Jättefin ring! :D

    sv; tackar, som sagt.. webshopen är kanske inte så "wow" för svenskarna men hoppas norrmännen finner den för det är inge webshop som säljer just glitterskal i Norge. Men vart efter sak jag ta in fler produkter om webshopen går bra :)

    Äntligen fredag! Vad ska du hitta på? :)

    SvaraRadera
  12. Love the ring hun! Happy Friday xx

    SvaraRadera
  13. Ringer är jättefin:) jag har själv en sådan i både svart o vitt som jag fick hem gratis från Bstore :D

    Tänkte bara tipsa om en ny tävling jag har i bloggen, var gärna med om du vill!:)

    http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-nagellack-fran-smyckesprinsess.html#comment

    SvaraRadera
  14. Vilken underbar ring! Superfin!:)

    Hoppas du har en trevlig helg sötnos!<3
    Kramar!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails