tisdag 15 mars 2011

Presentkort hos Candied Poison

Jag vann ett presentkort hos Candied Poison som kom hem till mig i fredags. Fick även en lite överraskning i form av den här ringen. Ska se om någon kompis till mig kan ha den för den är tyvärr alldelens för stor för mig.

Nu ska jag ta och se vad jag ska beställa för mitt presentkort tror jag.


This friday I got a giftvoucher at the Candied Poison webshop. I also got this ring that I plan to give to one of my friends since it's way to big for me. 


Now I'm going to look around and see what to buy for the giftvoucher.

If you like to check out their webshop in your own language and get the prices in your currency you can change that in the upper right corner of the shop.

29 kommentarer:

  1. Ja finns himla mkt fint på deras sida faktiskt!
    Ja visst är det, hoppas den kan komma till användning..

    SvaraRadera
  2. sv: tack så mycket ! :D

    okej härligt :) fin ring

    SvaraRadera
  3. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/march/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  4. Ännu en ny tävling i bloggen, kanske något för dig? Värt att kolla! :) http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-snygga-eyeliners.html#comment

    SvaraRadera
  5. Nu är dagens blogg avslutad och vinnaren plus en ny omgång ser du här:
    http://mmeeli.blogg.se/2011/march/tisdagens-vinnare.html
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hoppas du har haft en fin dag Stor KRAM fina <3

    SvaraRadera
  7. Tuff ring! Trist att den var för stor :/

    SvaraRadera
  8. sv: Vad kul, lycka till ^^ hör av mig som vanligt när vinnaren är utsedd! ^^
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Va synd att den inte passade!

    SvaraRadera
  10. Du verkar vinna mycket! Tur!

    SvaraRadera
  11. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  12. Grattis till den fina vinsten, valt ngt än?

    SvaraRadera
  13. Tack! =)
    Ja får du göra, där finns ju en massa olika brownies också! =)

    SvaraRadera
  14. Vilken jättefin ring !
    Kramar i massor / Jane

    SvaraRadera
  15. Vilken tur du har!!
    Om du inte har någon kompis som kan ha ingen kan du alltid ha utlottning i bloggen ;-)
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  16. Ja, det är de verkligen :)

    SvaraRadera
  17. tack :) ja eller hur!
    vilken snygg ring:D

    SvaraRadera
  18. vi alla längtar nog till sommaren..

    SvaraRadera
  19. Läcker ring!
    Ha en bra onsdag!
    / kram Ida-www.lippstick.se

    SvaraRadera
  20. oh, den ringen vill jag ha :( hahah snygg va den! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails