måndag 14 mars 2011

Matrix Biolage produkter

Det som låg i brevet från L'oreal var dessa hårvårdsprodukter från mitt absoluta favoritmärke Matrix Biolage. Just dessa produkter har jag dock inte testat tidigare, brukar använda deras volymprodukter.

Produkterna har jag vunnit i en tävling hos Myshowroom.se. Tack för den superfina vinsten!=)


The mail from L'oreal contained these haircare products from the Matrix Biolage-line. I love Matrix Biolage-line but I haven't tried these exact products before, I usually use their volume products. 

19 kommentarer:

  1. Oh vilka bra produkter =)

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur! :) kram♥♥

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :D det behövs

    SvaraRadera
  4. hmm! i need to switch up my shampoo/conditioner sometime soon. maybe i'll try this!

    SvaraRadera
  5. Sv: Idag ska jag nog bara slappa när jag kommer hem från skolan! Lycka till med examensarbetet =)<3

    SvaraRadera
  6. sv: tack :D
    aha, okej :)
    allt bra idag då?

    SvaraRadera
  7. åååh.. vad innebär biolage och vad är dom speciellt utvecklade för?? dyra?? jag är en fucking beauty-junkie och testar allt jag kommer över!

    SvaraRadera
  8. Det var faktiskt första gången för mig med. Du får testa! =)

    SvaraRadera
  9. Sv: Nu på morgonen mår jag också ganska okej, så jag tror att det är på väg åt rätt håll! :)
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Åååå Matrix biolage är min nya favvo produkt efter att jag vann hem dem!
    Delar ut en rabattkod till mina läsare nu=)

    SvaraRadera
  11. Jag har haft deras schampo och balsam, riktigt bra grejer!

    SvaraRadera
  12. I've never tried this line. Let us know what you think of the other products!

    SvaraRadera
  13. ja de är alltid kul :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails