tisdag 29 mars 2011

Leandra do Pereiro






Måste bara tipsa er om den otroligt duktiga accessoaredesignern Leandra Do Pereiro från Syd Afrika. Hon gör verkligen helt underbara smycken och accessoarer till superbra priser och snart så kommer de att gå att köpa online så håll utkik!=) 

Jag bara älskar paljettväskan på första bilden är den inte helt fantastisk?

I just have to show you some jewellery and accessories from the very talented South African designer Leandra Do Pereiro. Her jewellery and accessories are so wonderful and the price is nice to. Soon you will be able to buy them online from a webshop so keep an look out for that!

I just love the leopard print handbag with sequins, isn't it fantastic?

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett fint vårörhänge från Zoë's. (Du behöver inte ha blogg för att delta).
Just a reminder to my Swedish readers about an ongoing giveaway.

13 kommentarer:

  1. sv: det verkar inte vara så många som gillar den, men jag själv älskar den. Hippie-chic! :D

    SvaraRadera
  2. ja fast ljudet funkr ej :(

    SvaraRadera
  3. Vill du ha snö eller regn helst? :P

    SvaraRadera
  4. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk:http://mmeeli.blogg.se/2011/march/tisdagens-vinnare-2.html
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ja trillar jag in på någon sådan blogg igen, följer ingen för de brukar vara rätt tråkiga haha, så kommer jag lätt fråga :)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker regn blir så mycket blötare :P

    SvaraRadera
  7. sv: Vad kul, lycka till!
    händer? :)

    SvaraRadera
  8. sv okej! =) funderar på att vila lite :P

    SvaraRadera
  9. hehe jo.. :P men hon har ju varit sjuk idag (såg att du läser hennes blogg.. :)) så jag vet inte om jag borde gå dit då. :P såg henne vid middagen dock...hon verkade piggare...men tror nog att hon vill vila.. :P

    SvaraRadera
  10. vår har vi nog haft 2veckor, men värmen är lite sådär, men ändå relativt skönt, man fryser inte häcken av sig längre. ni då?

    SvaraRadera
  11. Det var en riktigt läcker väska!

    det där med gardiner är inte alltid så lätt. man vet vad man vill ha och sen ska man hitta det också. Men jag vart nöjd med mina i vardagsrummet ialla fall.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails