onsdag 16 mars 2011

IsaDora Wonder nail BonBon mint

Min söta man tofflade igår och målade naglar åt mig, tycker han var riktigt duktig eller vad säger ni?=)

IsaDora Wonder Nail BonBon mint blev samma färg som i flaskan och det krävdes bara ett lager. I like! Bra pris på dessa också, kommer absolut köpa dessa lack igen.

My cute husband painted my nails with nail polish yesterday, I think he did a fine job or what do you say?=)

After one coat of IsaDora Wonder Nail BonBon Mint the colour was the same as in the bottle. I like it! The price is also really good. I will absolutely but this nail polish again.

18 kommentarer:

  1. Otorligt fin färg!! :)

    Tack sötnöt! Jag skrev just på bloggen att jag hade gjort en recension ( en lång ) om paletten, men sedan slutade blogg.se att funka just när jag skulle publicera den så den försvann. Men jag skriver om det så kan du kika in imorgon!

    Men ja, jag gillar den paletten jätte mycket!:)

    Kram<3

    SvaraRadera
  2. Tack, ja påskäggen var så himla söta så de kunde jag inte låta bli. De kostade bara 19 kr styck med :-)

    SvaraRadera
  3. sv: ja jag tycker också det röda linnet/klänningen var söt, därför jag behöll den :) hihi

    SvaraRadera
  4. Ja, han mår rätt bra nu. Lite gnällig som vanligt..haha.

    SvaraRadera
  5. sv: haha, jaapp :D
    åh, okej :) vad handlar det om?

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig färg på lacket!

    SvaraRadera
  7. Nu har jag dragit en vinnare i tävlingen från Esperansa, kika in och se om det var du! Dessutom har jag två tävlingar igång nu, där du kan vinna 500 kr från IoB-butiken och ett ätakit från Bambino!

    SvaraRadera
  8. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  9. Ja snyggt lack!
    Jag var inne på sidan om spot och de verkar ju kul, men jag bor ju inte i stockholm, men mna kunde visst tävla och även ha hemmaspot eller vad de nu hette :)

    SvaraRadera
  10. sv: okej härligt!:)
    Nej inte mycket plugga har ett rov imorgon :/

    SvaraRadera
  11. Det var riktigt gott! =)

    SvaraRadera
  12. fin färg :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  13. haha vad sött =)

    Nej samma här :P för lugnt! haha

    SvaraRadera
  14. Han var ju jätteduktig!

    SvaraRadera
  15. Vad gölligt att han målade dina naglar!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails