onsdag 23 mars 2011

I min brevlåda idag


Det här söta lilla döskalle-hänget från Butik Stylish landade i min brevlåda idag. Supersött men vet inte riktigt vad jag ska hänga det på än, min man föreslog att jag skulle hänga det på kedjan runt hans hals så vi får väl se..=)


This cute skull jewellery  from Butik Stylish came for me today. I don't know were to hang it but my husband had an answer for that, he thought I should hang it on his necklace...=)


Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett fint vårörhänge från Zoë's. (Du behöver inte ha blogg för att delta).

15 kommentarer:

  1. Loooove this, stunning hun!! XXX

    SvaraRadera
  2. Ojdå, det som gör så ont att trampa på leksaker :P Mitt kusinbarn har i alla fall alla sina leksaker i ett rum :)

    SvaraRadera
  3. Dagens blogg är avslutad och en ny omgång finns i samma inlägg!
    Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/march/onsdagens-vinnare-2.html
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej, nu är tävlingen avslutad om vem som har vunnit dem 200,-

    Tyvärr så vann du inte, men *imorgon* kommer det
    en ny chans där man vinner 400,- och man gör exakt samma sak som denna tävlingen.

    btw:
    Kommentera i min blogg om du inte vill missa tävlingen så kommenterar jag i din blogg ,som påminnelse när tävlingen har publicerats i min blogg!

    SvaraRadera
  5. Var får du alla saker ifrån????

    Jag fick ju en skrivare av Smartson =)

    SvaraRadera
  6. Ja grillat är så sjukt gott! Finns inget bättre,,, :)

    SvaraRadera
  7. Hej där, hoppas du haft en kanon dag!
    Sugen på lite nya smycken till våren? Kika in tävlingen där du kan vinna fem fina smycken. KRAM

    SvaraRadera
  8. Ja, man blir glad av färgen :)
    Du kan ju alltid försöka låna spelet av någon kompis? Innan du köper så du vet vad du får liksom.

    SvaraRadera
  9. ja riktigt skönt att slippa bussen! =)

    Jag bor nere i Skåne. =D

    SvaraRadera
  10. sv: amen usch, blåst är inget kul...:(

    SvaraRadera
  11. på lördag blir dte middag , vin och följa handbollen via nätet och sedan fest för en kompis som fyller år. och på söndag skall jag på ljusparty. själv då?

    SvaraRadera
  12. Vinnaren av Onsdagens blogg är nu uppe. Kika in om det blev du, annars kan du anmäla dig igen till Torsdagens blogg i samma inlägg. KRAM

    SvaraRadera
  13. jättefint hände, kul =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails