torsdag 24 mars 2011

Helgtips: Söderchict modeevent





Fredagen den 25 mars och lördagen den 26 mars 2011 så är det dags för ett trend- och modeevent i Skrapan. Eventet sker i samarbete med ett flertal aktörer från Södermalm och bl.a. så kommer det att finnas möjlighet att bli sminkad, få en snygg retrofrisyr eller skaffa en ny tatuering under dessa dagar. Föredrar du att bara shoppa kan du självklart göra det och de 1000 första som handlar i någon av Skrapans butiker under dessa dagar får en 28 sidig lookbook med sig (bilderna ovan kommer från denna). Behöver du hjälp att hitta rätt i modedjungeln och med vad som passar just dig så kan du ta del av Skrapans personal shoppers. 

Låter det här intressant och vill du veta mer så kan du gå in här och läsa mer om eventet

Ses vi där?

Tomorrow and on Saturday the mall Skrapan on Södermalm are having fashiondays were you can get a free make up, a retro haircut or why not a new tatoo? If you prefer to just do some shopping then that's fine too. The first 1000 persons to buy something in one of Skrapans store during these days will get a 28 page lookbook (the pictures in this post is from that lookbook) and if you need help with what to buy then you can get help from their personal shoppers. 

Want to now more about this then you can read everything about the event here..

11 kommentarer:

  1. Mycket kvar på examensarbetet? :)

    SvaraRadera
  2. Tack! själv belv jag inte så nöjd med prickarna, använder man depend som torkar ut så snabbt så blir det sällan bra. Men igår beställde jag lite verktyg från Ebay, hoppas de kommer snart då :)

    Ja, jag fick krämen i Åhlens när den var på REA så billig var den :)

    Va kul med mode event, synd att man inte kommer kunna komma, annars hade jag klart hängt med. Hoppas det blir trevligt då
    Kram

    SvaraRadera
  3. jo faktiskt,det är riktigt blåsigt! JOBBIGT!! :O <3

    SvaraRadera
  4. Tack:) Lovar att det kommer komma mycket mer finare "bilder"
    Jag, jag blir galen när jag går in i Ebay, vet inte vad jag ska beställa först.. Men när sakerna väl kommer så kommer jag visa upp de på bloggen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. sv: håller helt klart med dig! :)
    tack, hoppas du med får en fin torsdag! :)

    SvaraRadera
  6. Okey :)
    Men det fixar väl du? ;)

    SvaraRadera
  7. SV: vad roligt att du är med i dagens blogg :D <3

    SvaraRadera
  8. har lagt till att jag följer dig nu ;D så jag inte tappar bort din blogg, för tycker den är väldigt intressant :D

    SvaraRadera
  9. Jo det blåser faktiskt men det är varma vindar så det känns helt OK :-)
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvaraRadera
  10. tro mig de va inte trevligt att vakna så...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails