måndag 28 mars 2011

Helgen

Har varit lite dåligt med update i helgen så vad har jag då haft för mig?

I've been bad at updating the blog this weekend so what have I been doing?


Jag besökte Skrapans trend- och modedagar på fredagen och blev sminkad. Tjejen som sminkade skulle lägga en lite mer färgglad make med vikt på ögonen. Kanske inte vad jag skulle kalla färgglad make men visst det blev ok.

On friday I visited Skrapans trend and fashion days and got a free makeup. The girl that made the makeup said she would do a more colourfull make, this is not what I call colurfull but sure it's ok.

Tittade igenom Skrapans lookbook och blev förtjust i det här halsbandet från Scorett, de ska jag kika efter tror jag!

Looked through the lookbook from Skrapan and found this necklace from Scorett that I think I will be on the lookout for!

Igår tog vi en promenad till Vällingby och jag köpte lite underkläder på Triumph som just nu har ett erbjudande om att "ta 3 betala för 2" på hela sortimentet. Gäller även webshoppen för er som är intresserade!

Yesterday we took a walk to Vällingby and I bought some underwear at Triumph that had a "Take 3 pay for 2" deal. The deal is also available in their webshop.

Annars så var det mest lite fix med det sista på mitt examensarbete.

Other than that I just did some work on my master thesis.

Glöm inte bort att tävla:

Tävla här om ett fint vårörhänge från Zoë's. (Du behöver inte ha blogg för att delta).
 
Just a reminder to my Swedish readers about an ongoing giveaway.

14 kommentarer:

  1. Det tycker jag verkligen, jag tror det är kul att titta på även om man inte är jätteintresserad av romantik och Jane Austen-aktiga saker :)
    Intressant att se hur de såg ut och gjorde förr liksom.

    SvaraRadera
  2. Jo veckan har börjat bra :D

    SvaraRadera
  3. Ja måndagen har gått bra, men känner mig inte så pigg...

    ja de var ju kanske inte den färggladaste maken de kan jag hålla med om ;)

    SvaraRadera
  4. sv: nej, jag hade faktiskt inte heller hört talas om det märket innan. Men prova det, rekommenderar det verkligen!! :)

    SvaraRadera
  5. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/march/mandagens-vinnare-2.html
    KRAM

    SvaraRadera
  6. sv: javisst, hela huvudet är på spänn och skriker att jag förlorar en timme!

    SvaraRadera
  7. Vinnaren av silverkorset är nu utsedd gå in på bloggen och kolla om du är den lyckliga vinnaren

    SvaraRadera
  8. Lät som en bra helg! :)

    Ja hon var för söt :)

    SvaraRadera
  9. Den är kanske lite klyschig på sina ställen men bra ändå :)

    SvaraRadera
  10. Sv: Bara massa tv :) Sj då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails