tisdag 8 mars 2011

Handsmycke från Christyle By Christine

Igår fick jag hem det här snygga handsmycket från Christyle By Christine. Visst är det grymt läckert?=) Om du vill köpa ett eget så blir det ditt för 159 kr. Det finns 27 olika berlocker att välja på om man inte vill ha ett hjärta.


This bracelet from Christyle By Christine landed in my mailbox yesterday. Isn't it hot?=)  You can choose between 27 different charms if you don't want the heart that's on mine.

Glöm inte bort att tävla, du behöver inte ha blogg för att delta (klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen:


15 kommentarer:

  1. svar: Jätte kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu uttagen så går in och kolla om det är du, om det inte är det så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack, jag minns tyvärr inte var det kommer ifrån :)
    Coolt smycke!

    SvaraRadera
  3. SNYGGT!! Men eftersom jag inte vann hängena kan jag ta ditt nya smycke, ingen fara alls ;) Nej skoja såklart! JAg är som sagt klart glad för att jag blivit frisk, så vad är ett par öronhänge?? Äsch bara skitsnygga =) Men jag har nog råd tror jag =)

    Hur går det för dig med arbetet? Fick veta idag att det kommer att dröja cirka tre veckor innan vi får besked på det sista, det är ILLA!!

    SvaraRadera
  4. sv: hihi.. ja väljer helt klart marsipantårta ;)
    de kan man äta varje dag utan att tröttna :b hihi!!
    hur står det till såhär på kvällskvisten då?? :D

    SvaraRadera
  5. sv: hmm men jag bloggar ju på blogg.se :o

    SvaraRadera
  6. Menskopp är typ det bästa, förutom p-stav, som jag har köpt ;)

    Supersnyggt :D

    SvaraRadera
  7. - Tack! ÄR det bra med dig idag? :)

    SvaraRadera
  8. Gör det! alltid snyggt med långt hår :)

    SvaraRadera
  9. jaha okej :) kanske ska testa och baka det någon gång då :)

    vilket fint handsmycke

    SvaraRadera
  10. Det var riktigt läckert det :-)
    Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  11. jättefint!

    Tack jag hade det jättebra =) kramar

    SvaraRadera
  12. Snyggt och läckert det där med kedjan=) Ha en fin kväll Kram
    Psst! det blev mer än en semla haha..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails