tisdag 22 mars 2011

Det här landade i min brevlåda idag

Idag kom det några förpackningar med Beautysticks (både förpackingar med Beautystick anpassade för kvinnor och sådana anpassade för män), tack så mycket Viktoria! Kommer upp en lite utlottning här framöver så är ni sugna på att prova Beautysticks så glöm inte bort att hålla utkik.

Today I got some Beautysticks (both for men and for women), thanks to Viktoria at Beautysticks for that! There will be a little giveaway were you can win Beautysticks soon so if your interested in trying these then don't forget to check in here so you don't miss the giveaway.

19 kommentarer:

  1. Du får skriva sen om du tkr att de är bra!

    SvaraRadera
  2. Ja var 3.e vecka jobbar jag 2 nätter på Unity Line, ett polskt rederi! =)

    Det gick faktiskt bra för Dennis att lämna idag, Leo börjar bli stor nu!

    Åh ja, så skönt med sol och lite varmare väder!!

    SvaraRadera
  3. Ja nu kan jag pusta ut! :D
    Haha.
    Kram

    SvaraRadera
  4. tyvärr så var läraren sjuk så vi hade 2 timmars håltimma istället :(

    SvaraRadera
  5. 2 nya tävlingar i bloggen! :)

    http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-armband-fran-l8nyberg.html#comment

    http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-halsband-fran-kimstore-1.html#comment

    SvaraRadera
  6. vad kul :) ska hålla utkik om de blir någon tävling (:

    svar ; hihi ja visst är hon :)

    SvaraRadera
  7. sv: jaa :) jag sov så gott så!
    Gjort något speciellt idag? :)

    SvaraRadera
  8. Sv: Inte jag heller, och kommer förmodligen aldrig göra det ;)

    SvaraRadera
  9. haha jaa ;) aa.. :(
    haft en bra dag? ;)

    SvaraRadera
  10. SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

    SvaraRadera
  11. aha okej :) då får du skriva " ja är med " i ett inlägg så är du med i tävlingen (: GOOD LUCK!

    SvaraRadera
  12. SVAR: Kul att du är med i dagens blogg, vinnaren presenteras ikväll. Och jag meddelar som vanligt när tävlingen är slut :)

    SvaraRadera
  13. sv; jag skriver om socialamedier inom detaljhandeln :) själv då?

    SvaraRadera
  14. Jag har testat sånna men tyckte inte alls att de funkade bra.

    SvaraRadera
  15. Jag vill med få massa saker i brevlådan! Hur lýckas du?

    Puss finaste du!

    SvaraRadera
  16. SVAR: roligt att du är med :D Jag hör av mig ikväll när vinnaren har utsetts! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails